Jul 4, 2010

~ program semalam ~

salam semua
pepagi ahad ni busy sibuk sket..alhamdulillah semua keje yang memerlukan tindakan segera sudah pun cheqna selesaikan..so masa untuk blog..hahahahaha
ok..semalam kan cheqna ada program..so layankan gambo ni.....

ni nama program berkenaan..yang duduk itu adalah tuan punya umah dan yang kami bantu..

sekitar program semalam..

ehem ehem......antara yang terlibat semalam....terlibat ngan sesi bergambo atau apa..wallahualam..hahaha
sedikit cerita mengenai pakcik mohamad ni...dia duk sensorang kat umah...dalam umah dia sebelum kami g bersihkan..macam2 ada..bayangkan..ngan motor2 buruk sekali duk lam umah dia....banyak giler barang2 yang tak diguna kami buang semalam..tu pun buat sambil nyorok2 sebab pakcik nak marah weh....baldi yang dah pecah pun masih dia nak simpan..ntahlah...orang tua kan...kita tak tahu pemikiran dia camana...
bila buat aktiviti cam ni memang terdetik gak dihati...
"camanalah nasib kita bila kita juga di usia sebegitu suatu hari nanti jika dipanjangkan umur oleh Allah"
daaaaa

10 comments:

  1. orang tua memang suka simpan macam2 khazanah....

    nostalgia agaknya....

    bila nak datang jenjalan ke paka?

    boleh la tolong kemas rumah ngan laman akak pulak....

    naik hutan dah nie....huhuhu

    akak upah la awak bubur kacang campur durian...hahaha

    ReplyDelete
  2. wah wah~ manereknye aktiviti~

    bagus2..nanti boleh datang umah saye pulak. takde orang tua2 sgt, tapi saje ajak tolong kemas2 hehehehehehehe

    ReplyDelete
  3. kak ain
    amboi.......
    boleh2 tapi tak mboh capur duriang nok suh capur pulut hitam..boleh??

    ReplyDelete
  4. huda
    memang besh
    oh boleh..
    no hal..
    tapi tunggu huda dikategorikan warga emas la boleh????=)

    ReplyDelete
  5. Pastu umah saya plak !

    ala.. tak jauh, sekangkang kera jekk..

    pas makan bubur kacang, minum sirap ais kat umah saya . ekeke

    ReplyDelete
  6. salam..
    bagus program tu..
    hargailah golongan
    tua..siapalah kita
    tanpa mereka..

    ReplyDelete
  7. Linda
    kak eh..baru balik dari tengok kera mengangkang....jauh gok kak eh..dok leh r..lain kali jela..hahahahaha

    ReplyDelete
  8. zulkbo
    wsalam..
    betul..saya setuju tu
    tanpa mereka siapalah kita kan..

    ReplyDelete
  9. BESTNYE KLO SESEKALI AKAK DPT JOIN PROGRAM CAMNEH..TAPI SYG..TAK PUTARJAYA NI TAKDE LAK..TAK TAU KAT NE NAK CARI PROGRAM GINI..BEST KAN..

    ReplyDelete
  10. aleeya
    kak..akak g je ka JKM n offerkan diri akak..sure kalau mereka ada pogram sebegini mesti diorang akan kol akak..memang besh kak..=)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~