Jul 6, 2010

~ nape erk??~

salam
hari ni memang blog buat hal ke??
nape bila bukak blog 12 komen..

tapi bila klik kuar no unmoderated komen??

ape kes???
ke blog cheqna je????

16 comments:

  1. memang problem sikit... tadi kat blog ben pun tak leh tengok komen...

    ReplyDelete
  2. salam..
    rasanya blogger dalam
    proses peng'upgradean'..
    i got a feeling..he he..

    ReplyDelete
  3. kadang-kadang sy pun jadi cam tu gak Cheq Na...dia pening lalat kot ? hihihihi

    ReplyDelete
  4. rasanya blog kak dee pun gitu gak...try tukar kat setting dulu...tkar jadi tak payah moderate...pestu tukar balik moderate..gitulah rasanya..

    ReplyDelete
  5. rasanya ada blog lain pun jdik cenggitu la cheqna..

    ReplyDelete
  6. salam..tadi pagi en. ben dah bagitau pasal masalah komen dkt blog...saya pun takleh publish komen..tapi ada notification kat email..huhu..

    ReplyDelete
  7. zulkbo
    chewaaaahhhhh
    poyo je lebih ye..
    ermm..betul la kot...=)

    ReplyDelete
  8. maslinamansor
    betul la kot...
    hari ni dah ok nih..

    ReplyDelete
  9. hana
    semua blog la pendek kata
    panjang kata tak tahula plak kot2 kita je..huhuhuhu

    ReplyDelete
  10. mawar berduri
    bukan pening lalat tapi pening it nih...hehehehe

    ReplyDelete
  11. queen
    tak tukar pape pun kak dee
    ni dah ok nih....=)

    ReplyDelete
  12. baby bery
    semalam hari mogok komen blog sedunia..hahahaha

    ReplyDelete
  13. mamaJnJ
    erm..memang semua bermasalah semalam tapi alhamdulillah hari ni dah ok =)

    ReplyDelete
  14. ashie023
    test mende gop???memang baru leh publish komen hari ni....hahahahaha

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~