Jul 2, 2010

~ nak gelak nak gelak nak gelak...dan gelak lagi ~

salam semua
bersiaran secara maya dari umah cheqna...maklumlah hari jumaat lambat sket update....hari cuti kan...banyakla keje umah kena bereskan...
erm....sambil2 wat keje umah tu..cheqna pasang THR gegar permata pantai timur....THR skang ada wat macam bila dia kol nombor happy tu pemegang nombor kena jawab
"anda jawab kami bayar 3 sen happy" ~ sila nyanyi ikut rentak lagu kalau anda rasa gembira tepuk tangan..untuk memenangi sejumlah wang tunai yang ditawarkan...
adalah hamba allah ni ( yang rapat ngan cheqna la )..dia duk sibuk la suh daftar....so dia daftar la..hari2 tunggu kol dari THR..
satu hari....nombor tak dikenali ada kol dia..so dengan semangatnya dia jawab
" anda bayar kami jawab 3 sen happy "
punyala gelak cheqna...orang sebelah sana jawab
"bakpe??mabuk air sejuk ke gane????"
ngan dia2 sekali gelak
excited sangat..dahla tunggang terbalik...pahtu kawan dia je yang kol...hahahahahahahaha
tu la..excited sangat.....hahahahahaha bila dengo THR kuar iklan tu mesti cheqna suka..
kakiku punya nota: menghappykan suasana di hari jumaat...bagi yang bekerja..kerja elok2...=)

26 comments:

  1. cheqna org ganue ropenya ye..nanti saye balik ganu buleh jumpe neh, hehehe..

    klaka ler kawan cheqna tu..

    ReplyDelete
  2. hihihi...kelakar....
    Best la Cheq Na ...Cuti ari ni...sy keje..bosan sungguh.. :P

    ReplyDelete
  3. hahaha.... mmg klakor ar... ari tuh pon, mmber suruh daftar gok... tp malas ar....

    ReplyDelete
  4. jaijina
    ganu gok ke??kat ane??
    begheh...boleh je...=)

    ReplyDelete
  5. zue@analeeya
    bakpe dok daftar nye????daftar la kak weh..mana tau utung2 leh pitih..=)

    ReplyDelete
  6. Salam bertandang
    lepas solat jumaat
    moga anda di berkati
    Jumaat Al-Mubarak..

    ReplyDelete
  7. hai alang!! tak faham la cerita tu.. apapun nak gelak jela.. hahahahahaha.. hehehe..

    ReplyDelete
  8. zulkbo
    wsalam..
    terima kasih atas doa itu
    cheqna mendoakan yang sama untuk encik zulkbo...=)

    ReplyDelete
  9. ~ mamaaiman~

    ce baca molek..
    kang tunggang terbalik tu..lain yang patut dijawab tapi lain yang terjawab...
    btw..welkam back dear =)

    ReplyDelete
  10. seronok cheqna ari ni ye...bercuti..boleh le baring-baringan kat umah tu...

    ReplyDelete
  11. Hahahahaa...

    Betul ..
    anak2 saya pun suruh daftar ..
    tapi tuhlah,
    takut saya nyanyi tunggang terbalik..

    ekekee

    ReplyDelete
  12. sory, dah faham dah.. selepas perkataan tu dihighlight kan... >> lembab sikit nak faham kalau ditulis dlm loghat ghanu.. hehehe.. poyos je..

    ReplyDelete
  13. lain kali cadang tukkar
    "tag I sayang YOU"
    heee

    ReplyDelete
  14. ainnoraini
    sememangnya kak oi...bolehla baring2...
    =)

    ReplyDelete
  15. Linda
    sah..memang sah...kompom tunggang terbalik kak oi..hahahaha
    baik jangan...
    hehehehe ala kak..try r..mana tau rezeki

    ReplyDelete
  16. mamaaiman...
    huh...buat2 lupa daratan ye..hahahahahahaha

    ReplyDelete
  17. maslinamansor
    tu la pasal..excited ngat...
    hahahahaha

    ReplyDelete
  18. zeqzeq
    u sayang i?????lalalalalalala
    nape la nak tukar tag camgitu??

    ReplyDelete
  19. kesian kan dia .. tertunggu2 sambil berharap. kesian kesian pun, pakcik nak gelak juga. hehe

    ReplyDelete
  20. boleh bayangkan situasi cheqna..
    mesti tak tertahan2 nak gelak kan..

    pssttt..jumaat cuti..bestnyer..
    :)

    ReplyDelete
  21. hehehe...kalau cheqna tak cakap tunggang terbalik dia sebut tadi, ingatkan dah betul dia sebut..

    ReplyDelete
  22. wahai ayahanda al lavendari
    kehkehkeh
    tak baik tau..
    tak baik gelak sensorang
    meh kita gelak sama2..
    hahahaha

    ReplyDelete
  23. izzah
    bayangkan camana tu???
    hhehehehe
    psst..hari ni pun cuti tau =)

    ReplyDelete
  24. liliyuli
    bila dah excited sangat..macam2 boleh tersebut..cheqna pun terbiasa gak cam gitu..hahahahaha

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~