Jul 28, 2010

~ mr black ditusuk??????~

salam semua
hari ini berada di pejabat..tak kemana2..hehehe
sebenarnya kan..ahad hari tu si Iwan dah bagitahu bahawasanya Mr. black ada sesuatu...tapi cheqna tak berkesempatan untuk membelai mr black sebab terpaksa ke Besut..isnin ke KT..selasa seharian gak kat KT jadinya hari ni baru berkesempatan membawa Mr black ke klinik..
kenapa??
ni haaa..

mr black ditusuk...oleh...

>
>
>

skru dari mana ntah..RM5 je kena bayar...so..done..=)

25 comments:

  1. RM5 jer???? tampal jerla kan??? sib baik murah jer kan???

    ReplyDelete
  2. kRina dah besa kena lah..

    hari2 lalu tempat bermasalah ni..

    huhu...

    ReplyDelete
  3. salam..
    alahai..nasib baik tayar tubeless
    Rm 5 macam tak berbaloi kerja pomen kan..kalau saya bagi Rm 10,belanja dia minum..dia mesti siap dalam hati doakan keselamatan kita selepas tu..he he(petua memandu)

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah...
    sib baik pakai tubeless.

    5 hinggit tu padanlah zul... kita yg tak biasa ni mmg trase ssh. bkn ada apapun. buka, cucuk tampal, isi angin, pasang semula. sekali bila buat balancing & allignment, nak meraung kena charge. ok la tu
    (ayt jeles sbb zul dpt hadiah ni...) he3

    ReplyDelete
  5. zue@annaleeya

    5 ya je kak...be ke ye buang skru tu..pahtu angin sehhh tubik..ye pun tepek....
    dok payah buka2 pun tayar tu..

    ReplyDelete
  6. kak linda
    mende gok??nok ngorat r tu
    huh!!!!!!

    ReplyDelete
  7. ninies corner

    naseb baik tak de pape..hehehehehe

    ReplyDelete
  8. azrina 0307
    kak rina..dok tahula cheqna ni g main mane sampaikan terpijak skru tu

    ReplyDelete
  9. zulkbo

    mana boleh v lebih..kekgi pomen itu ingat cheqna nak ngorat dia..
    tak boleh tak boleh
    sambil geleng pale laju2..

    ReplyDelete
  10. si tedi
    perasaan hari ahad hari rabu baru nak g beki...
    nasib baik tak jalan jauh..kalau tak...ade je orang kena tukar tayar kat tepi2 jalan nanti.huhuhuhu

    ReplyDelete
  11. piewahid

    hahahahahahaha..terima kasih kerana memahami diriku dan jiwaku ini..hehehehe
    hah!!jeles ke??meh r ganu..cheqna banjer makan ICT ok..

    ReplyDelete
  12. salam cheqna..
    alahai kesihanye..mr black ditusuk...nasib baik tak kritikal kan cheqna...

    ReplyDelete
  13. ainnoraini

    salam kembali kak

    tu la...
    kalau cheqna balik ke kelate ni maunya ada yang kena tukar tayar tepijalan ni..
    mintak jauh..huhuhuhu

    ReplyDelete
  14. Hari Ahad kena ..hari rabu baru buat? kalau ibu..kena maroh doh wat gitu gak.
    Takpa cheqna ari ni sket je, dok lame tuko taya lamo - lamo gak tuka kete lok.
    OK dok ca'kat ganu...he..he..ntah mende 2.

    ReplyDelete
  15. hanafaza

    kak..kat sini kalau baiki cam cheqna kena memang RM5 je....

    ReplyDelete
  16. mimie

    tu r..kecuaian cheqna gak kot..parking kat tempat berisiko
    tapi oklah tak de pape yang teruk

    ReplyDelete
  17. maslinamansor
    memang harga standard trg =)

    ReplyDelete
  18. kakwan

    hehehehehehe..biasa r tu..
    ermm..macam dah jadi cakap kelate dah tu ibu weh...
    takpe...sila amik kelas tuisyen ngan cheqna..boleh???
    hehehe

    ReplyDelete
  19. kete kite sama.. hehe tp mine kete kecil warna merah. heheh
    isk rindu lak kete ku yang tetinggal di kampung itu.. hehe

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~