Jul 20, 2010

~ mr. black dinodai oleh cicak yang kuat..gagah perkasa ~

salam semua
balik lunch semalam..makan ikan baung...mr black dinodai...
sedang iwan memandu..tetiba cheqna tertengok kat side mirror..wah baik punya landing ini cicak...

langsung tak jatuh walaupun iwan sedang memandu pada kelajuan 80km sejam
masa snap ni terfikir..kalaulah tetiba cicak ni melompat mau haru jadinya cheqna...

sudahnya..tutup tingkap..sampai ke sudah cicak ni memang tak jatuh n tak bergerak..masa berhenti kat opis bila cheqna usik2..bukan usik2 ngan tangan ok...usik2 ngan kayu..baru cicak ini lari...
kakiku punya nota : tak tahu nak wat pe hari ni..almaklumlah trg cuti..lalalala kepada yang bekerja..kerja molek2...muahahahahahahaha
daaaaaaa

26 comments:

  1. olohhh.. padahal nok royak ganu cuti jah tuh... jeles weiii....

    ReplyDelete
  2. menggatal betul cicak tuedok bertenggek kat keta perempuan...

    ReplyDelete
  3. si cicak ni mmg menggatal betul nak naek kete org, plak tu tanak bayau tambang kan..

    ReplyDelete
  4. hehe... cicak tu nak uji kemampuan dia kot..
    skrg dah terbukti le.. mmg kuat dan gagah cicak tu melekat pd keta.. haha

    ReplyDelete
  5. zue@annaleeya

    hahahahaha
    panda pom kak..silala jeleh ye...=)

    ReplyDelete
  6. maslinamansor

    aha kan..baru sedar..memang sah itu cicak jantan..hahahaha

    ReplyDelete
  7. azrina aka jaijina

    memang itu cicak gatal..hehehehe

    ReplyDelete
  8. idzalia

    kot ye pun..g la uji kat lori balak ke..hehehehehe

    ReplyDelete
  9. salam,

    Eeeeee....zana mmg GELI ngan cik cak nie...jgn kater cik cak kecik ke, besar ke...mmg cukup pantang bila t'jumpa ngan cik cak nie...abis 1 taman bleh dengaq suara kiter :p

    ReplyDelete
  10. sekali dia meloncat dekat cheqna. taulah. ekekekekek

    ReplyDelete
  11. zana iman

    takkan sampai macam tu sekali kot??
    memang geli giler erk???

    ReplyDelete
  12. si tedi

    memang cheqna tepik r..( menjerit)
    hehehehehehe sebab tu cheqna cepat2 tutup tingkap kete

    ReplyDelete
  13. salam..
    itulah kelebihan
    cicak berbanding manusia
    tapi jijak ni adalah binatang
    yang nabi sarankan di bunuh..

    ReplyDelete
  14. oh cicak..ko jangan macam-macam ngan mr black..tauuuuuuuu..

    ReplyDelete
  15. kty

    cheqna pun sebenarnya takut...err bukan takut tapi geli sebab dia kan macam lembik2 gitu...huhuhuhu

    ReplyDelete
  16. zulkbo
    salam kembali encik zul
    ouh..cheqna memang..akan menjadi pembunuh kalau nampak ini binatang..semalam je tetiba jadi jurugambar..hahahahaha

    ReplyDelete
  17. ashie023
    auuu..owoh versi galok plop wase hahahahahaha
    kekgi kalu mr black ngandung memang khijeang cicok ni r...

    ReplyDelete
  18. Eiii...akak ckp sungguh la..akak mmg geli dgn cicak..tak sunggup...tengok pun geli

    ReplyDelete
  19. suhana shahril

    sebab cicak ni lembik erk kak??
    hehehehehe

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~