Jul 19, 2010

~ memang dasar pemikir bukan2 ~

salam semua
selamat pagi isnin
keje keje keje......cheqna dah start semalam keje..=)
cheqna kan...ada satu penyakit bila drive..penyakit serung...jap jap..janganlah terus nak pelangkung cheqna.. cheqna bagitahula serung tu ape...nasib baik sempat elak balingan telur tu..hehehehehehe
k...serung tu sama erti dengan takut..seriau...
takut ape???
ni ha...
bila drive..ikut belakang mende alah ni sangat menakutkan....

tengok..betapa jauhnya cheqna dengan kenderaan itu..tak berani ikut rapat huhuhuhu


sebelum turun bukit..naik bukit lu..time tu..cheqna berbatu2 jauh dari lori ni...
hah!!! yang ni cheqna meman kalu boleh akan elakkan berada di sebelah macam gini.. cheqna akan fikir buatnya balak tu jatuh..matila cheqna..huhuhuhu
memang cheqna akan elak r...
penakut ke cheqna ni????nak kata penakut kalau pecut tu 160 gak..hehehehehe
bukan ape...fikir je...tak salah kan??
gambo ni cheqna snap masa balik keje maring...

36 comments:

  1. salam..
    ha ha..dalam dok takut sempat
    lagi snap gambo nye..he he..
    tapi saya pun pantang main lori balak ni..balik Pahang banyak..memang cepat2 potong..takut nak follow lama...tawakkal je la masa potong tu..

    ReplyDelete
  2. mas pun ada gak rasa cam tue. Nah2 ada baby lak. Takut terkena kereta walaupun sedikit..

    ReplyDelete
  3. x slh...x slh sbb kdng aku pong pk gitu...tkot klu lalu kt sblh lori or bas yg beso tp bwk laju giler cam lumbe kt F1...smpi kdng leh rs kete kt ni cam mlayang2...mmg seriau...huuuuuuu

    ReplyDelete
  4. salam enzul

    gambo ni disnap sewaktu kenderaan merangkak2 coz jalan sedang diupgrade untuk dijadikan haiwey..
    kalau tengah drive tak de maknanya nak snap2 ni..=)
    cheqna memang follow jauh..tengok jalan clear..potongggggg

    ReplyDelete
  5. maslinamansor
    tu la..memang ngeri weh...
    huhuhuhu
    dahla dia besar gedabak..kita ni kecik je..eh jap..cheqna kecik ke?? hehehehehe

    ReplyDelete
  6. queen

    hah..sokong..memang risau dan bimbang..

    ReplyDelete
  7. Cheq Na : Sy [un takot gak kalau dekat ngan lori ni...same cam cheq Na pk...takot balak tu terjatuh....hihihihihi




    tak de la pk yang bukan2 sgt kan ?

    ReplyDelete
  8. iskk.. kalau lia pun kecut perut jugak.. klau blh elak baik elak kan.. klu dah kena tak guna dah..

    ReplyDelete
  9. betul tu ..kRina pun kalau boleh overtake cepat2...

    bukan apa takut rantai tu terputus !..

    ReplyDelete
  10. mawar berduri

    tu r..cheqna fikir takut balak tu jatuh je

    nape cheqna tak leh komen blog awak??
    ke memang tak bagi komen??

    ReplyDelete
  11. idzalia

    tu la pasal..
    memang mengscarykan

    ReplyDelete
  12. kak rina

    exactly

    menakutkan kalau dibayangkan rantai tu putus..
    mintak jauh

    ReplyDelete
  13. hati2 cheqna satgi terbabas pulak dok sibuk nak snap gmbar..hehehe
    tp akak pon memang takut gak

    cepat2 pecut pintas dia..huhu

    ReplyDelete
  14. Bukan setakat takut rantai putus, tapi takut juga kalau tiba2 brek lori tu tak berfungsi dan ianya menggelongsor ke belakang!

    ReplyDelete
  15. hana faza

    kak eh..gambo ni cheqna snap masa kete behenti..
    masa drive nak snap gambO????huhuhu tak berani la...

    ReplyDelete
  16. kak cik

    ya ampun..yang tu lagi seriau kakcik oi..
    mintak jauh..

    ReplyDelete
  17. si tedi

    ngeri boleh jugak dikategorikan sebagai serung..
    hehehehe

    ReplyDelete
  18. saya pun takut juga .. pernah orang mati kena hempap balak sebab rantainya putus.

    soalan: cheqna tahu tak di mana hujung dan di mana pangkalnya balak itu ?

    ReplyDelete
  19. al lavendari

    ayahanda..
    tu la yang cheqna takutkan

    err...ntah tak tahu...

    ReplyDelete
  20. hujung dan pangkalnya tinggal kat dalam hutan !

    ReplyDelete
  21. ayahanda!!!!!!!!!!!!!!
    ooooooo
    tak pe tak pe..kenakan kita ye....
    pangkal memang tinggal kat utan..tapi hujung tu camana plak???

    ReplyDelete
  22. Amik gambar masa drive pun bahaya ni cheqna..hati2 di jalan raya..he..he..he..

    ReplyDelete
  23. gismo82

    gambo ni diambil time kete berhenti le....stop sebab ada sekatan kat depan..jalan sedang dinaik taraf
    tak amik gambo masa drive..ngeri weh...

    ReplyDelete
  24. betul tu..bila dekat2 secara otomatik akan terfikir mcm tu..kan? hehehe

    ReplyDelete
  25. Assalamualaikum
    Nasib baiklah tidak lori balak 2 beradik kembar. Kalau tidak, dah tentu byk kenderaan konvoi dari belakang!

    ReplyDelete
  26. isk tengah takut tuh boleh lagik amek gambo tuh... tuh sbenonye takut ke idak tuh? :p

    ReplyDelete
  27. liliyuli
    memang r dik oi..
    masa duk sebelah lori tu memang ngeri
    huhuhuhu

    ReplyDelete
  28. tajnur
    waalaikummussalam kak
    memang..cheqna paling menyampah kalau situasi itu berlaku...
    kalau ye pun..jarakkanlah sket bagi ruang dan peluang untuk orang lain ppotong...

    ReplyDelete
  29. im the girl

    berani dalam takut dan takut dalam berani..boleh gitu??
    hahahahahaha

    ReplyDelete
  30. im the girl

    berani dalam takut dan takut dalam berani..boleh gitu??
    hahahahahaha

    ReplyDelete
  31. im the girl

    berani dalam takut dan takut dalam berani..boleh gitu??
    hahahahahaha

    ReplyDelete
  32. zue@annaleeya

    tobak pom kak eh
    kalu mikir gitu wase seria nak duk beloh lori

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~