Jul 15, 2010

~ meeting bukan mee eating....~

salam semua
semalam seharian cheqna kat STB (P) Marang..ada mesyuarat dan juga bengkel.....


muka dah penat dah...ni dah petang...


perghhh khusyuk giler.....

ni dah habis...masing2 nak gerak untuk balik ke daerah masing masing

sebenarnya kan...lepas habis meeting..cheqna ke Pasar Payang..untuk ape???mencari cenderahati untuk pemenang2 teka tekuk hari tu..insyaallah akan dipos pada hari sabtu..hari ni tak sempat sebab nak g ngorat cikgu eh tak..nak g bagi ceramah....jumaat pejabat pos tutup..so hari sabtu la ye..sabar..
sampai umah dalam kul 630pm...letih la plak nak berjalan2 ke rumah teman2..so hari ni pas siap power point n kaji sedikit sebanyak tuk ceramah..cheqna akan berjalan2 ye..nantikan kehadiran cheqna bersama milo ais segelas...hehehehehe
daaaaaa...

24 comments:

  1. eh, ade cenderahati ler..untuk kite ade tak? lalalaal

    ReplyDelete
  2. muka masing2 mcm ngantuk je dgr ceramah...he..he..he..

    ReplyDelete
  3. mee eating ...makang, jangan tak makang !

    ReplyDelete
  4. Azrina aka jaijina

    ntah..nanti cheqna chek balik ye =)

    ReplyDelete
  5. gismo82

    tak tak..mana ada ceramah..kami hanya mendengar bos kami berbicara je =) hehehehehe

    ReplyDelete
  6. Linda

    memang doh kak..makang sokmo r..sebab tu i menggebu gebas..hahahaha

    ReplyDelete
  7. ain

    kak eh...yb tu merujuk kepada yang berhormat ke yang beso??muahahahahahaha

    ReplyDelete
  8. idzalia

    sebab..biasanya kalau ada mesyuarat mesti makan mee..hehehehehe

    ReplyDelete
  9. isk isk isk naseb baek da disqualified.. kalau termenang mesti nak majuk dengan cheqna sebab hadiah tak dapat lagik. hahaha

    ReplyDelete
  10. laa ada teki teki..mamajnj terlepaslah..maaflah lama tidak kemari.
    :-)

    ReplyDelete
  11. eh ye ke dok ade makan mee ni....mmm sodappp....ahhaha

    ReplyDelete
  12. salam..
    amboi sibuk nampak
    macam menteri pun ada
    meeting ni...he he

    ReplyDelete
  13. im the girl..

    hehehehehehehe yelah tu..
    janganla majuk sayang......lalalalalala

    ReplyDelete
  14. hana faza

    jalan2 memang besh kak oi...
    tapi bila balik penat kaki..huhuhuhu

    ReplyDelete
  15. mamajnj

    hah tu la...
    lain kali sentiasa jenjalan sini bah...hehehehehe

    ReplyDelete
  16. ashieo23

    hola ashie eh..pagi2 lagi sudah dihidangkan bihun..=)

    ReplyDelete
  17. zulkbo
    wsalam
    hehehehe
    menteri tu yang sibuk macam cheqna hehehehe
    dah namanya keje kan..time sibuk memang sibuk..time boleh rilek2 beshnya rasa..=)

    ReplyDelete
  18. meeting kat pejabat kerajaan di malaysia pasti kenyang ! kalau meeting pagi tak payah makan tengah hari. kalau meeting petang tak payah makan malam !

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~