Jul 13, 2010

~ makan colek...sedapnya..~


salam semua
balik keje petang tadi...cheqna bantai makan mende alah ni...cheqna panggil jambu idung kepek... ade orang panggil jambu kecik...ape2 jela..janji sedap....

inilah gambo jambunya...jangan tanya kenapa bahagian itu dihitamkan...lalalalala


jambu idung kepek...hehehehehehe


colek....kicap..gula..garam..lada..belacan sket..perghhh...asyyyiiikkkkkkkk
terliur???sila kesat air liur yang meleleh tu.....huhuhu
daaaa....

29 comments:

  1. woh cheqna makang colek jambu dok ajok orang..wat orang liur je...

    ReplyDelete
  2. wallah.. telan air liuq je kak hana di sini.. ksian kita :(

    ReplyDelete
  3. baru makan mangga cecah colek smalam... sdap sangatttt :D

    ReplyDelete
  4. wah..dah lama tak mkn jambu ni.. sedap ni kalau cecah dgn kicap dan gula...

    ReplyDelete
  5. huhuhu...

    meleleh airliur ni Cheqna...


    lama betul tak makan cenggini.

    ReplyDelete
  6. sedapnya cheqna....huhuhuu.......
    tu jambu air kecik..agaggaga

    waaah..ni bukan kesat dah..kene tadah dah...agaaggaga

    ReplyDelete
  7. huhuhu, knape arini crite pasal makan je ni..

    ya ampun, marbeles betul colek die..

    ReplyDelete
  8. sedapnya..yummy...yummy .... huhuhu
    jambu idung kepek ye cheqna ? hihihihi

    ReplyDelete
  9. Na... nak jugak!!! lama x makan ccolekk. Best tuuuu...

    ReplyDelete
  10. ashie023

    wakpe????liur ke weh???hehehehe
    sila kesat air liur neleh tu ashie weh....

    ReplyDelete
  11. liliyuli
    letak r...tapi jangan banyak sangat
    kan bersin tak sudah2 plak...=)

    ReplyDelete
  12. idzalia

    hehehehe.sedap.....hingga menjilat tapak tangan..=)

    ReplyDelete
  13. hana faza

    nape kak??
    mengidam ke nih????
    huhuhuhu

    ReplyDelete
  14. im the girl

    kan??memang sedap kan??
    eh jap...awak 'berisi' ke ni??

    ReplyDelete
  15. gismo82

    sememangnya dan tidak dapat dinafikan lagi...=)

    ReplyDelete
  16. azrina

    kak rina...cepat sapu air liur tu..
    nitik tak tak tak doh tu ( faham ke ) hehehehehe

    ReplyDelete
  17. queen

    berapa baldi dah tu??
    hehehehe...makan colek memang sedap....
    apatah lagi kalau mempelam...perghh mabeles...

    ReplyDelete
  18. azrina aka jaijina

    hari makan sedunia kot...=)

    memang sedap kak...sllluuurrrpppppp

    ReplyDelete
  19. mawar berduri

    aha..nape???gelak erk???tak baik tau.....hehehehehe

    ReplyDelete
  20. chekna

    bukan saja nampak...makan pun memang sedap..tidak syak lagi..hehehehe

    ReplyDelete
  21. haha tak tau la.. tak cek pon lagi... kalau ada alhamdulillah.. kalau takde kene usaha lagi.. saya suke usaha... opsss... hahaha terlebih sudahhh :p

    ReplyDelete
  22. im the girl

    bagus teruskan usaha ok..
    cheqna mendoakan dari kejauhan =)

    ReplyDelete
  23. sabo jer la....

    jambu ni memang sedapp cicoh colek...

    masam-masam manisss....

    ReplyDelete
  24. kak ain

    tidak syak lagi memang sedap...neleh air liur ni weh...
    hehehehehehe

    ReplyDelete
  25. adoi lah cheqna..terliur tengok jambu ni...cecah lagi ngan kicap lada belacan..

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~