Aug 1, 2010

~ lihatlah dunia....=) ~

salam semua
cheqna diberi award...wahhhhh..lihatlah dunia....cheqna menang lagi...pergghhh koya sudah..hehehehe
terima kasih kepada lipslady sebab bagi cheqna award ni..terharu ni.. sambil kesat hingus ngan hujung lengan baju

lipis lady suh tag 15 orang yang difikirkan perlu
ok..cheqna rasa ramai yang dah dapat award ni...tapi takpe..dengan besar hatinya..cheqna bagi award ni pada semua yang sudi singgah disini...
amik..amik..amik...=)

nyatakan 7 perkara tentang diri anda
ala..ni tak suka ni..nape 7 je????buatlah 20 ke...banyak sket boleh bukak citer....hehehehehehe..takpe 7 ni pun dah cukup kot..
1. cheqna seorang yang sangat mudah mesra dengan orang...serius...cheqna bukan jenis malu untuk mulakan bicara terlebih dahulu...pemalu pada orang tertentu sahaja..muahahahahahaha
2. memang mesra..tapi kalau cheqna tak leh g ngan seseorang..means tak leh nak kawan ke..memang cheqna akan tunjuk terang2..cheqna bukan hipokrit..ramai yang rapat ngan cheqna perasan mende alah ni...tu mungkin kelemahan cheqna la...
3. sangat suka buat lawak..happy go lucky..poyo..senang membuat orang sekeliling happy..
4. garang...bekeng...pada situasi dan tempat2 tertentu la
5. sangat mudah menitiskan airmata
6. sangat setia orangnya hinggakan kesetiaan ku itu disalahgunakan oleh orang lain..huarghhhh.....sob sob
7. suka pada paranormal2 ni.....cheqna normal ok...=)
done..=)

20 comments:

  1. salam cheqna,
    dri siang tadi sy ziarah, baru skang sempat tinggalkan komen.
    moga cheqna sihat selalu.

    kita paparkan award yg sama dlm n3 kita kali ni nampaknya :)
    yg mmberi saja bbeza

    ReplyDelete
  2. tahniah dapat award..wah..mcm anugerah bintang popularlah plak..he..he..he..
    p/s: Bekeng tu apa ye?

    ReplyDelete
  3. hahahaa

    sesuka hati ko lah cheqna weehh..

    n3 mintak puji diri sendirik !

    poyo arrr ... but, its good !

    ReplyDelete
  4. salam..
    musim ambik award
    sebelum kedatangan
    ramadhan al-mubarak..he he
    moga anda sihat di sana

    ReplyDelete
  5. marinahunny

    nape??hehehehehe
    tapi memang cheqna bekeng pun...
    beeng yang manja..
    muahaahahaha

    ReplyDelete
  6. piewahid

    cheqna sihat sokmo..=)
    harap encik piewahid pun sihat sokmolah...

    ReplyDelete
  7. idzalia

    tak la ratu sangat..
    tapi kalau tengok tv...orang nanges cheqna pun nanges..
    tapi depan klien cheqna kena tahan...

    ReplyDelete
  8. gismo82
    muahahahahahahaha gitulah berangan..hahahaha
    bekeng tu garang....

    ReplyDelete
  9. linda

    kak..bakpe kata puji diri sediri??
    ngajuk r..huh!!!!
    cepat r pujuk...
    lalalalalalala

    ReplyDelete
  10. zulkbo

    salam..
    tak sabar nak tunggu kedatangan ramadhan...
    sihat sokmolah..harap encik zul punsihat sokmo..
    begheh bohhhh

    ReplyDelete
  11. Salam Cheqna,

    kRina pun dah dapat ni..

    bila lah nak buat ni..

    ReplyDelete
  12. Haluuu...cheqna..
    Bekeng guano kalu kuat je'rit gok.
    Tahnah..Tahniah ;- nak kena antar award tahniah pulak ke..

    Heh..heh..sorry ibu gu'ra jah.

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~