Jul 12, 2010

~ kenapa??mengapa???bagaimana????tolong...tolong...~

salam..

teman teman sekalian..

kenapa blog cheqna kuar mende alah ni???

tak suka..menyemak je...

camana nak buang???

cheqna memang fail bab2 gini..

ada sesape leh tolong???

pertolongan anda amat dihargai..

terima kasih....=)



22 comments:

  1. kalu tak silap kty ..kty ade perasan..2 -3 blog cengginie.gak

    ReplyDelete
  2. cheqna,
    ini bermaksud, gambar yg asalnya di situ, telah di delete di photobucket

    contohnya,
    cgeqna amek widget atau gambar dari tempat lain atau diri sendiri punya gambar,
    tapi tuan punay gambar tu atau cheqna sendiri telah delete gambar tu dari photobucket.

    sb tu jadi mcm tu.

    kalau sbb lain tdiak di ketahui
    :))

    ReplyDelete
  3. haah... betul kakty... saya pon nengok byk blog kene gini.. tp tak reti ar nak buang cmner...

    ReplyDelete
  4. kty
    nape erk???
    kty tau tak??
    camana nak buang ni??
    huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  5. si tedi
    tak perasan la pulak cheqna ade ke gambo yang cheqna delete..yang surenya background cheqna gone...huhuhu
    camana nak wat balik ni????
    tak suka r mende tu ada kat situ..

    ReplyDelete
  6. zue@annaleeya
    gane ni kak eh...
    tobak dok wehi mende tu ade situ..serabut je...
    tolong tolong..huhuhuhu

    ReplyDelete
  7. yup betul..gambo sudah di delete dari photobucket oleh tuan asalnya..

    jadik cheqna kene tuko background lain...
    harap bersabo cheqna..
    spain menang..hehhe(dan agi celah jap)..

    ReplyDelete
  8. bab cam ginih sue pun x tau.. tp npk semak lak..huhuhu..harap2 cheqna dpt remove kan benda tuh!!!

    ReplyDelete
  9. A'ahlah ....

    so, kepada sesiapa yang pandai buang . Tolonglah cheqna kita nan ayu nie ok !

    Kesian dia , sampai merayu2, menanggis2 .. kesat hinggus .. huhuuu

    poyoooo... ekekee

    ReplyDelete
  10. ASHIE023
    doh nak wat gane ni??tolong r..huhuhu
    sambil seh hingus....
    bencila tobak pun...
    huh!!!!!!

    ReplyDelete
  11. sue

    cheqna sedang berusaha ni...
    benci la...
    huhuhuhu

    ReplyDelete
  12. kak linda

    akak memang terbaek r..tahu je saya sedang dilanda kesedihan..huarghhhhh...nok peluk kak linda sket....

    ReplyDelete
  13. salam cheqna..kalau yg ini saya tak taulah camana...
    rasanya kena cari dkt html @ widget yg ada photobucket..
    klik expand widget..pastu kena cari satu2 rasanya..
    terpaksa bersabar tgk fail html dari atas sampai bawah..
    kalau ada jumpa..delete yg bhg widget photobucket tu..
    rasanyalah..macam tu kot..
    peace

    ReplyDelete
  14. erkkkk pe ke hal nye timbul tengah2 tu cekna..adehhh tak dapek nak nolong, da akak it neh tak bape pandai hahahaa, kena tanya yg arif la gitu hehehe

    ReplyDelete
  15. aah mmg masuk blog org lain pon ada.. huhu

    ReplyDelete
  16. salam,

    saya boleh tolong ni..

    tapi tolong tengok je la hehe..

    ReplyDelete
  17. mrs Fiza
    ye ke??
    ingatkan cheqna je hadapi masalah ini..

    ReplyDelete
  18. aleeya
    kak..cheqna lagi la buta it ni
    tapi tadi memandai je..try n error akhirnya ok sudah =)

    ReplyDelete
  19. penjejak maya
    wsalam
    tak pela..tu pun tolong gak namanya
    huarghhhh tak mo kawan..huhuhuhuhu

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~