Jul 19, 2010

~ duyan vs kfc ~

salam semua
tadi kan..lepas g pos cenderahati tu..cheqna dihubungi wani..suh g umah dia..si wani ni cuti hari ni..dah agak dah..mesti wani ajok makan duyan.....

kan betul tekaan ku....amik ko..si wani ngan linda ni bantai beli duyan RM60..ape lagi..makan la...


si tukang koyok duyan adalah iwan...si tukang tunggu adalah wani..linda n cheqna serta wahab n haji =)


lepas makan duyan..dibantainya makan KFC..edisi menambah kolestrol tul...sebenarnya cheqna nak try pocketful tu...ok la...not bad...
ok..tudung dah serabai giler sebab excited makan duyan...hahahahaha
sekian sahaja laporan dari cheqna =)

28 comments:

  1. salam..
    kesian wan tukang kopek doroyan
    tak pe dapat makan free..hu hu

    ReplyDelete
  2. belum sempat lagi makan duyan secara kenduri gini, sangat sibuk, jemputan untuk makan doyan di dusun tu ada, tp memang tak sempat.

    ReplyDelete
  3. zulkbo
    salam kembali encikzul
    eleh..iwan ni main bantai je koyok duyan..macam koyok woh nyo( woh = buah..nyo = nyiur ) kang ada yang pelangkung cheqna kan..hehehehe

    ReplyDelete
  4. sayangsayangibu
    rugi woooo
    ada masa jangan lepaskan peluang ye...=)

    ReplyDelete
  5. dok mabuk pulok makan kfc ngan doyan..ahahaha..esok mau beli duriang ah kat batu nam...

    ReplyDelete
  6. heheh pas deghoyan ..kfc lak..jgn mabuk pastu dah la yer huhuu ;p

    ReplyDelete
  7. ashie023

    dok pom...g ah beli...makang biar puah neh

    sedaknya kalu leh makang pulut duyan

    ReplyDelete
  8. theorangelily

    sememangnya layyyyaaannnnnnn...=)
    tapi sebenarnya yang wat besh adalah sebab makan ramai2 kalau makan sensorang tak berapa layan kot...

    ReplyDelete
  9. kakcikseroja

    makan kakcik..jangan tak makan..=)

    ReplyDelete
  10. aleeya

    dok mabuk kak eh alhamdulillah..=)

    ReplyDelete
  11. best nye durian... kat labuan nih durian sangat mahal... huhuk *nanges*

    ReplyDelete
  12. i'm the girl

    meh ganu or balik kg hubby tu..
    mahal erk sana??sabo jela...=)

    ReplyDelete
  13. Lepas belasah dua2 ni..kena minum ENO baru lega perut ceqna..he..he..he..

    ReplyDelete
  14. kRina pun puas makan durian semalam tapi tak sebanyak tu.... huhuhu....

    ReplyDelete
  15. salam,

    durian + kfc kombinasi yang mantap tu hehe..

    ReplyDelete
  16. Memang sesi tambah kolestrol... kita boleh geng... hehehe

    cheqna,
    leh jer masuk contest tue. Guna gambar mak ayah pun takpe atau gmbar pakwe... hehehe

    tak sabar nak tunggu hadiah..

    ReplyDelete
  17. gismo82

    alhamdulillah perut cheqna tak meragam...
    hehehehe

    ReplyDelete
  18. kak rina

    ehhh..cheqna tak la makan habis semua tu..kang kalu makan semua tak terbangun cheqna..hehehehe

    ReplyDelete
  19. penjejak maya

    exactly..hehehehehe
    manttooppppp

    ReplyDelete
  20. maslinamansor

    kita geng ke??hehehehehehe makan.....
    sabar n tungguuuuu ala..hadiah kecik2 je pom...

    ReplyDelete
  21. pas makan doyan pi pulun makan kepsi plak, nikmat tu, heheheh..

    balik tgg haritu ade bli doyan tp bnyak dah busuk..hubby je yg layan doyan sorang2..

    ReplyDelete
  22. kak..

    memang nikmat..
    hanya merasa je mengerti cceewwwaahhh
    hahahahaha

    ReplyDelete
  23. Assalamualaikum
    Jgn ada yg panas suhu badan dek makan durian sudahlah. Nanti kena pula ambil mc, nak menunggu doktor yg tak tahan lama sgt!

    ReplyDelete
  24. tajnur
    waalaikummussalam
    terima kasih kak..
    setakat ni tak de lagi makan sampat tak hengat...
    coz tahu keupayaan diri..=)
    tak leh makan banyak2 sebab nanti pening...

    ReplyDelete
  25. Cheq Na... sya sgt gilakan Durian...huhuhu...tak puas la makan durian kat KL nih....kalau balik kampung dapat makan sampai lebam....hihihihi

    ReplyDelete
  26. mawar berduri

    alahai..ciannya..

    kat sini belambak2 tau tu belum campur yang klien bagi lagi..=)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~