Jul 18, 2010

~ dah pos dah ~

salam semua
alhamdulillah..
kul 1130am tadi sebelum cheqna g makan duyan...cheqna sempat p pejabat pos untuk megepos cenderahati kepada pemenang bagi teka teki teka tekuk hari tu...maaflah..hadiah tak seberapa...



kalau dah sampai ke tangan pemenang..sila maklumkan cheqna ye...=)
daaaaa

14 comments:

  1. salam...
    kerbau di pegang pada tali
    manusia di pegang pada janji
    tidak mengharap sangat..anda sengaja
    menyusah kan diri saja..he he
    apa pun terima kasih banyak..tunggu gak ni..kunci moto..hu hu

    ReplyDelete
  2. Bila nak ada teka teki lg ni cheqna? tak sbr nak jawab ni..

    ReplyDelete
  3. Salam ceqna
    lepas ni bolehlah cuba mengasah minda jugak.. ;p

    ReplyDelete
  4. zulkbo
    salam kembali
    hah!!!!ala..nape cakap lambat....cheqna dah pos dah motor..kunci lak lupa...hehehehehehehe..
    ala..bukannya hadiah besar2 pun..saje tuk suka2 je...disamping dapat mengeratkan silaturrahim...

    ReplyDelete
  5. zana iman

    ala....x join teka teki hari tu..
    tak de la..lain kali k..=)

    ReplyDelete
  6. gismo82
    hehehehehe
    sabo....mungkin tahun depan kot..lalalalala
    insyaallah..setelah dapat teka teki paling susah untuk dijawab cheqna akan wat k..boleh gitu??? hehehehe

    ReplyDelete
  7. hana faza

    salam kembali

    ala kak..bukan hadiah besar2 pun...

    no hal la....

    ReplyDelete
  8. sayangsayangibu

    boleh je.....
    cheqna mengalu2kan k....
    =)

    ReplyDelete
  9. dok sabo tggu nih... klu sapa, kak wat entry neh... tenkiu cheqna.. lebiu... hahaha!!!

    ReplyDelete
  10. zue@annaleeya

    lebiu tu kak eh
    hahahahahahahaha

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~