Jun 24, 2010

~ tolonglah....~

salam semua
sangat tidak suka bila tengah drive tetiba kete depan bukak tingkap n buang sampah hatta sehelai tisu... sangat tidak bijak...itu baru tisu...ada setengah orang selamba badak je buang kulit rambutan seplastik macam gitu je..sangat tidak menghormati orang belakang dan sangat tidak menjaga kebersihan...salah ke pegang dulu sampah2 itu...jumpa tong sampah..berhenti..buang....
kakiku punya nota : menyampah...

14 comments:

  1. eh2,,..skolah mane tah dia tu...jgn ckp dia x skolah...bawak kete mesti pegi skolah memandu pnyer...sewel! tui..aku pon marah sbb aku dah kena kulit pisang setepek kt cermin keta aku..

    upps sori..salam kenal :p

    ReplyDelete
  2. xde kesedaran sivik kn... mmg geram btul klu org buat mcm tu...

    ReplyDelete
  3. kalau aku belakng keret atu aku hon.

    kurangajar.

    ReplyDelete
  4. dayna
    kan.....sakit hati tul kene setepek kat cermin kete kita..bongoks punya orang...

    ReplyDelete
  5. amiys

    umah dia tak de dewan sivik kot..hahahahaha
    tapi serius..orang2 macam ni memang kurreennggg...

    ReplyDelete
  6. sitedi

    lebih pada hon doh cheqna buat..menyampah tul....

    ReplyDelete
  7. baby penah kena ari tu..dia buang puntung rokok dia..naik atas cermin dpn je..rase cm nk tembak ngn pistol je huhu

    ReplyDelete
  8. baby berry
    kan???memang sakit hati kan....
    kalaulah kita ni leh bunuh orang rasanya dah ramai yang mati kot..hahahahaha

    ReplyDelete
  9. kita penah jumpa org buang kotak KFC..dah masuk kawasan perumahan plak tuh..selamba badak jer dia baling ke luar tingkap...terkezut den time tu..kalo masuk dalam tong sampah tak per..ini tidak...sukati dia jer..mesti mmg takde sivik langsung...

    ReplyDelete
  10. izzah
    tu la kan...memang tak de sivik langsung orang2 sebegini..memang sakit hati r....

    ReplyDelete
  11. memang menyampah kat orang camtu.

    lagi sakit hati kalau dorang meludah keluar.. geli betul!

    ReplyDelete
  12. kak rina
    kalu meludah memang cheqna akan kejor r......pahtu akan cakap b*&^% r......kurang pendidikan sivik tul...

    ReplyDelete
  13. bad attitude ....memang da perangai diorang camtu dah terbawa2... tumpang geram.. hihi

    ReplyDelete
  14. mawar berduri
    tau takpe..memang sangat2 bad attitude nih...huh!!!!

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~