Jun 24, 2010

~ suka sangat cakap lelaju takut orang lain potong cakap kita..akibatnya..~

program tadi
" saya nak anda semua duduk bersila....jangan pegang apa2....relaks...tenang...letakkan tangan atas siku...."
"hah!!!serentak bebudak tu menjerit..cik..camana nak letak tangan atas siku??????"
"hahahahahahaha..cheqna gelak..."
konon2 nak serius....sekali cheqna yang menggamatkan suasana...sumpah...tak perasan ayat yang cheqna cakap tu.....
moralnya..bengla cakap laju2 ngat...

18 comments:

  1. Cikk...
    tangan saya takde siku !

    muahahaha

    ReplyDelete
  2. kak linda
    amboi...gelak ye.....dah..pi main jauh2...malam ni malam ape ye???muahahahahahahaha larikzzzzzzzzzzzzz

    ReplyDelete
  3. si tedi

    aha..nak cakap letak tangan atas peha...sekali terkeluar ayat gitu...hahahaha apa lagi gelak dulu la...

    ReplyDelete
  4. salam..
    ha ha..
    ambik ko
    budak ler ni
    pandai je menjawab

    ReplyDelete
  5. kahkahkah.... akak tmpang gelak...
    org ganu kater, takut dang kokrang laing.... hhahaha... smbung gelak lagik...

    ReplyDelete
  6. zulkbo
    wsalam
    tu la pasal..bebudak skang memang...huhuhuhu

    ReplyDelete
  7. hana faza

    tu la....sekali terkompius..amik ko...huhuhuhuhuhuhuhu

    ReplyDelete
  8. zue @ annaleeya

    tobak pun kak eh....
    takut ngat dang kokrang amik nok teh sutir..hahahahaha

    ReplyDelete
  9. mawar berduri

    memang ramai yang kata cheqna ni mak lawak...betul kot...huhuhuhu

    ReplyDelete
  10. hehehe, pening kejap agaknye bebudak tu nak letak tgn atas siku, hehehe..

    ReplyDelete
  11. liliyuli
    ala...bayangkan macam si dania selalu cakap "siku kang" dalam awan dania tu...hahahahaha

    ReplyDelete
  12. azrina aka jaijina

    tu la pasal...cheqna pun kompius...
    hahahaha

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~