Jun 16, 2010

~ ok sket ~

salam semua
kul 1 malam tadi..badan panas balik..sampai ke subuh tak leh tido..
active fast dah habis 4 biji..panadol 4 biji..extend 2 biji..air asam jawa 2 botol..strepsil 7 biji..kool fever 4 plastik means 8...8 ape erk nak panggil..takkan helai kot....huhuhuhhu
alhamdulillah..dah ok sket cuma still tak dapat makan coz sakit untuk menelan dan tiada selera makan..
doakan moga cheqna akan sihat sepenuhnya ok..=)
kakiku punya nota : still tak dapat berehat dengan tenang sebab jumaat ni ada tahlil kat umah

10 comments:

  1. ciannya adik akak demam.....

    cheqna cuba makan eskrem, doktor pernah suggest kat akak masa akak demam panas dulu....

    elok untuk sakit tekak....

    boleh jugak minum 100 plus untuk turunkan suhu badan....

    get well soon k....

    ReplyDelete
  2. salam..
    alahai keciannya
    DEMAM..makan panadol jer
    ke klinik lah..moga anda
    cepat sembuh dan kembali
    ceria...

    ReplyDelete
  3. banyak nya ubat makan...
    cheqna excuse la masa majlis tahlil tue...
    duduk jer tepi, biar orang lain buat keja

    ReplyDelete
  4. cian dia..mkn ubat eyh, take care..n rest

    ReplyDelete
  5. la...banyak nya Cheq Na makan ubat .....kalau tak o.k lagi pg la klinik ye Cheq Na .... risau jugak demam panas ni.... Get well soon :)

    ReplyDelete
  6. byknya mkn ubat. apa pun, moga cepat sembuh..

    ReplyDelete
  7. pada semua : terima kasih atas doa anda dan petua2 yang diberi...=)

    ReplyDelete
  8. salam.. demam lagi ke? g la klinik... jumpe yang pakar (dokter) tau.. :D

    get well soon :D

    ReplyDelete
  9. i'm the girl
    wsalam..dah ok dah alhamdulillah..
    thanks=)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~