Jun 5, 2010

~ nama baby ~

salam semua....
nak tanya n nak citer pada anda semua ni pasal satu mende..
erm......
dolu2 kan...anda semua yang dah kahwin n ada anak ni..cari nama baby melalui apa erk??
cheqna dulu masa tu umur lebih kurang 13 ke 14 tahun erk...orang sebelah umah cheqna mengandung masa tu..dia saje2 datang umah nak pinjam buku tepon yang besar gedabak tu..ala dolu2 kan telekom kan ada bagi senarai nama n no phone kan..
ingatkan dia nak wat pe...rupa2nya nak pilih nama anak..huhuhuhu
sambil2 dia cari maksud lam buku nama2 anak mengikut islam tu..
bila ingat balik rasa mcam kelako la plop.....
anda camana????

6 comments:

  1. first time dgr org cari nama ikut buku telekom
    hahahaha!

    sy xda experience lg tp hrtu ad kwn yg bru deliver mntk tlg carikan nama baby dia
    so smua pakat2 google nama bayi+maksud dlm islam
    bg dia pilih2..

    dh ada teknologi,org xpki bku telekom dh skrg~hehe ;)

    ReplyDelete
  2. lizi

    tu la cheqna cakap..dolu2 punya citer..skang kemudahan banyak kan...

    ReplyDelete
  3. Hi Cheqna, first time saya dengar or bacha looking for names in a phone book, ha ha.
    But then, maybe that time person did not have a computer.
    Incidentally, you have a beautiful name, 'Farina'....
    Reminds me of one of the most beautiful Ferrari cars made, named 'Pinifarina'.
    You have a great weekend and keep a song in your heart, Lee.

    ReplyDelete
  4. Uncle Lee
    perkara ni memang betul2 berlaku.. ye la dulu2 hanya orang berada je mampu beli komputer...skang ni senang..lagipun telekom dah tak kuarkan lagi rasanya buku panduan telefon tu..
    uhuk uhuk..thanks uncle lee...
    same goes to u...=)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~