Jun 1, 2010

~ muhrim yang semakin hilang akal ~

salam semua
semalam cheqna g tempat perlindungan untuk kanak2 yang menjadi mangsa kerakusan ayah kandung sendiri...
kalu yang duk Trg mesti tahu kes remaja lembam yang dirogol ayah kandung dan juga remaja oku yang terlantar turut menjadi mangsa nafsu serakah ayah kandung yang bangang tahap ultraman mati lampu
cheqna tak nak la bagitahu kat mana dak2 tu ditempatkan..kang ramai lak yang g melawat huhuhu..tapi serius..bla cheqna tengok budak yang terlantar tu..tak tercapai akal cheqna macamanala agaknya ayah dia boleh rogol dia..dengan kaki yang berlipat2...budak tu memang sakit tak leh bangun..terlantar...sampai hati dia rogol anak dia dalam keadaan gitu...kesian weh..maring dak tu g hospital kerana ada jangkitan kuman...memang bongokla bapak yang sebegini
yang lagi satu budak lembam..dirogol ayah gak....ntahlah....lelaki 1 nafsu 9 akal tapi bila nafsu itu menguasai memang akal tak dapat mengatasi r...
skang pihak kami dah bagi perlindungan pada budak2 ini..ayah diorang???biar polis yang uruskan...

19 comments:

  1. kurang ajaq sungguh...!!!!
    berangin jer mas dengaq...

    ReplyDelete
  2. mas

    mas yang baca ni boleh hangin..bayangkan cheqna yang hari2 jupe masalah sebegini...
    mintak jauh dari kuarga kita ye..

    ReplyDelete
  3. bapak camni elok potong jer anu dia pastu campak kat anjing....

    memang tak guna!!!

    huhuhu..... tetiba akak gerammmm....

    gggggrrrrrrrr......

    ReplyDelete
  4. kak ain..

    cheqna kan..memang kije ngan masalah2 sebegini...dok tahu doh nak mikir gane....

    kak geram..cheqna n geng2 jkm ni dok tahu doh nak kata gane...

    ReplyDelete
  5. apa punya bapak lah kan ..anak sendiri pun nak lahap ..tade otak .

    ReplyDelete
  6. salam..otak dia dah mereng tu..tu pasal dia sanggup buat camtu..

    baik kena sula lagi bagus kan.

    ReplyDelete
  7. atty's

    kak.. tu la..
    kesian tengok budak2 ni tau...
    kesian sangat2 tengok keadaan dia yang terlantar macam tu still ayah rogol...

    ReplyDelete
  8. kak ina

    mungkin la dia mereng kot..memang bangang tahap gaban r....

    hampir menangis gak r tengok keadaan dak tu semalam..

    sula??rejam terus je kak oi..

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah nsb bek de org2 cam cheqna nih...aku cume leh doa dr jauh jek agar bdk2 tu dlindungi ALLAH...amin...

    ReplyDelete
  10. sesuatu yg tak leh diterima dek akal...ish3..

    ReplyDelete
  11. itulah akibat kalau iman setipis kulit bawang.. ada akal banyak pon, kalah dengan nafsu yg satu...

    ReplyDelete
  12. mrs ecam..

    memang dah tugas kami..
    alhamdulillah doa tu pun dah bagus untuk diorang...

    ReplyDelete
  13. zul..

    betul..tapi itulah kebenaran dan hakikatnya...

    ReplyDelete
  14. hanapica

    setuju dengan kamu....
    anak yang OKU pun boleh dibahamnya
    memang akal kat kepala lutut tul...

    pinqib
    mungkinlah.....dah tak reti menilai mana halal mana haram

    ReplyDelete
  15. apakah bentuk hukuman buat mereka??sepadan dgn kesalahan?

    ReplyDelete
  16. zeqzeq
    hukuman itu tugasan polis..cheqna tak tahu la camana tu..moga2 setimpal la dengan kesalahan yang dilakukan

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~