Jun 26, 2010

~ katak oh katak ~

salam semua
lokasi kejadian : bilik air umah cheqna
tarikh & waktu kejadian : 26/6/10 ~ 7.30pm
cheqna nak mandi dan bersiap2 untuk solat maghrib...baru nak cebok air..tetiba nampak seekor katak di belakang besen yang cheqna tadah air..besar la jugak..
terfikir..camana agaknya katak ni boleh berada lam bilik air umah ni...sebabnya bilik air umah cheqna memang susah kalu katak nak masuk..
tetiba...
wah...kang kalu cheqna cium katak ni karang ada gak yang bertukar jadi putera raja nahas cheqna..panggggg diri sendiri sebab koya...hahahahahaha..
cheqna tak usik katak tu...cheqna wat derk je...bimbang gak kot2 la katak tu melompat..tak ke naya cheqna..sampai siap semua katak tu masih tak berganjak..
cakap ngan mak..mak kata try r cium..hahahahahaha poyo mak cheqna ni...
tadi...area kul 830pm...masuk toilet..intai la jugak katak tu tapi dah takde...uiks...mana menghilang...
ma cheqna kata..putera katak tu dah merajuk coz cheqna tak cium dia..hahahahhaha tak de maknanya...
apepun..musykil jap..mana erk katak tu menghilang?????

10 comments:

  1. hahaha...silap la cheqna tak cium katak tu td. nnt blh jumpa prince charming. ekeke..

    ReplyDelete
  2. katak hijau baik punya, cuba jumpa katak biru ke katak kuning mana tau ada CHIP web cam/kamera dalam mulut katak, lepas ini tesebar gambar org sedang mandi.

    ReplyDelete
  3. hhahahaha.. lawak la alang.. kalu sy nmpk katak mmg x mandi la.. geli.. ni nk cium bagai lg la x leh blah.. hahahahaha..

    ReplyDelete
  4. nadiah sidek
    tu la kan??
    kalaulah cheqna cium..untung2 kuar prince charming..hahahahahahahaha

    ReplyDelete
  5. zeqzeq
    wowowowowo
    cheqna tak terfikir semua itu..janganlah..huhuhuhuhuhuhu.
    jaga ko katak..hahahahahaha

    ReplyDelete
  6. miss layaleya
    alang ni jiwa kental..hahahahahaha
    nak cium katak???tak de maknanya hahahahahaha

    ReplyDelete
  7. hehehhe..hati2, mungkin dia katak jelmaan nak skodeng cheqna..hehehe

    p/s: hana dpt adiah frog besar sempena besday :P

    ReplyDelete
  8. hana

    skodeng???huhuhuhuhu jahat punya katak..hahahahahaha
    wah..beshnya dapat katak besar...

    ReplyDelete
  9. mankuchai

    gulp....janganla...kang tak pasal2 tersebar apa yang tak sepatutnya nanti..huarghhhh jaga ko katak!!!!!!!!!!

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~