Jun 11, 2010

~ jumaat yang rajin..~

salam semua
hari ni kan cuti...so cheqna lambat r apdet sebabnya sibuk mengemas umah bagai...kemas bilik..kemas umah..basuh kain baju...jemur kain baju dan sebagainya..ini adalah contoh yang baik untuk dijadikan isteri..lalalalala...hanya terbuka kepada yang jarinya belum berinai ye...hahahahaha
hari ni memang cheqna belum berkesempatan melawat kawan2 secara menyeluruh...mungkin lepas waktu makan tengahari cheqna akan berusaha keras la ye..hehehe
so nanti karang citer lagi..
baibai

16 comments:

  1. kalau dapat kat org lelaki..

    "ha..tgn saya mana ada inai"

    atau

    "ala..doluuu.baru inai 3...ade lagi dua belum inai"


    eehehhehe

    syoknya kalau dapat 1 hari boleh buat semua tuh..=)

    ReplyDelete
  2. waaa...

    ainnur pun nak pakai 'inai di jari' jugaaaaaaaakkk..=)

    ReplyDelete
  3. si tedi
    selamat hari jumaat gak
    n selamat cuti gak untuk daktedi esok =)

    ReplyDelete
  4. maslinamansor
    hehehehe cheqna dah cuti dah hari ni
    tapi papepun..selamat bercuti ye =)

    ReplyDelete
  5. azrina 0307
    kak rina..
    setakat ni belum lagi kak..
    hatiku belum terisi...hehehehe
    insyaallah kak..pasti akan dijemput

    ReplyDelete
  6. queen

    dah namanya lelaki kan...tapi bukan semua macam gitu kan???hehehe
    cheqna memang dapat buat semua tu sebab belum punya anak hehehehehe

    ReplyDelete
  7. alwani filzah

    hehehehehe beli je inai tu...banyak dijual kan...macam2 pesen boleh jual...=)
    insyaallah pasti dapat gak pakai tu nanti ye..

    ReplyDelete
  8. wah....syiok jugak ble Jumaat bercuti... saye tak sabar nak tunggu sabtu ......

    ReplyDelete
  9. mawar_berduri
    wah..tak sabar tunggu sabtu??
    dating erk??lalalalala

    ReplyDelete
  10. ari jumaat sy rajin gak..ari senin sy malas hahahahah

    ReplyDelete
  11. dah nak masuk hari sabtu nie..dgn harapan..semoga tetap rajin di hari sabtu :)

    ReplyDelete
  12. aleeya

    sama r....cheqna kalu hari khamis memang rajin sebab waktu opis habis kul 330pm..
    hari ahad..huhuhu ya ampun...=)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~