Jun 12, 2010

~ ini n3 bergambar...kisah petang tadi ~

salam semua
hari ni cheqna menghadiri kenduri perkahwinan sahabat sewaktu zaman sekolah menengah.. waktu form 4 dan form 5..pernah accident motor same2...hahahahaha...afzan..akhirnya selamat jugak ko...setelah pelbagai halangan dan dugaan...moga berbahagia hingga hujung nyawa ye..
jom layan gambo..


pengantin yang diasak pelbagai soalan..hahahaha

secret resepi tu...tapi kalau ko tak bagi pun tak pe zan oi...i kan tak makan kek....hahahaha


haish......semakin menggebu la sebelah pengantin tu.......tapi tak pe...masih ada masa...


yang lagi sorang adalah kawan sekelas gak masa form 4 n 5..skang cikgu kat Limbang


sedang meniru aksi seseorang...hahaha jahat la ko zan....tak baik tau...=)


tengah shoot ni
ok..sekian sahaja n3 bergambar kali ini....=)

kakiku punya nota : sedang fikirkan warna tema walaupun calonnya masih belum ku temui..hahaha gilak ko cheqna...=)

18 comments:

  1. cheqna...
    ainnur ada tag cheqna utk photogenic contest...
    join taw..=)

    ReplyDelete
  2. takpe cheqna nanti jumpalah tu calonnya.. ^__^

    ReplyDelete
  3. entri kawin di musim mengawan..whahha..ayat senpai..

    sape photographer ni??

    ReplyDelete
  4. hai cheqna,

    salam kenal jugak....wah2 cantik pengantin...berseri2 jek...pelamin n baju pun comey.....

    ReplyDelete
  5. takpe Cheqna banyak masa lagi...


    jangan lupa antar kad ..nak yg ori tamo antar thru fb @ blog...hahahaha demand..

    insyaAllah sampai.

    ReplyDelete
  6. warna tema ek... turqois putih look nice...

    ReplyDelete
  7. salam,

    wah...Cheq Na...ambik berkat ye bergambo ngan pengantin ? .....

    ReplyDelete
  8. ashie023
    cheqna la photographernya...hahahahaha

    ReplyDelete
  9. lieya latif

    hai...
    ouh..pengantin je ke comel???
    kawan pengantin tu tak comel ke??huhuhuhu

    ReplyDelete
  10. kak rina
    pasti akan dihantar ok!!!
    semangat ni...hehehehehehe

    ReplyDelete
  11. hana picca

    erm.....err....sambil garu kepala yang tak gatal...

    nanti cheqna jemput ye..=)

    ReplyDelete
  12. mawar_berduri

    lebih dari amik berkat tu...hehehehehe

    ReplyDelete
  13. Na... mana ada aku jahat sangat... tapi masa shooting outdoor lagi banyak aksi tu yang aku buat... Hehehe...

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~