Jun 9, 2010

~ inai merah di jari manismu..~

salam semua
erm..nak citer pasal inai plak kali ni..mentang2 skang musim orang kahwin..hehehehehe..
seperti semua maklum..kalu pakai inai..tu tandanya orang tu dah kahwin kan??? tapi tak semestinya..takkanla budak2 umur 8 9 tahun dah kahwin kot...eh jap..budak2 sekolah skang boleh pakai inai ke tak ah??sebab hari tu sepupu cheqna bagitahu tak leh pakai inai di sekolah.. ntah..dah lama tak sekolah kan..hehehehehe
cheqna cuma nak tamya..kenapa pengantin lelaki hanya memakai inai 3 jari sahaja???pengantin pompuan lak..bukan setakat jari tangan..ngan jari2 kaki lagi di pakainya inai..


pergh..siap sekat ngan pengepit baju tu..heheheheehhe

see...inai di jari pengantin pompuan...

ada sesape tahu ke????ke cheqna yang ketinggalan zaman ni????
kakiku punya nota : ari ni start keje..tak sempat lagi nak blogwalking secara menyeluruh..nanti cheqna jamok..hehehehehe

12 comments:

  1. Yabang saya kata..itu tandanya masih ada 3 kekosongan.....kalau kahwin yang kedua...inai dua la kot....ahahaa..wallahualam..ini Yabang yang kata...

    ReplyDelete
  2. hiks..lawak la...sepit baju menjadi mangsa yek:p

    ReplyDelete
  3. tedi

    ntah..tapi biasanya memang lelaki yang nak kahwin akan inaikan 3 jarinya seperti gambo yang gunakan penyepit tu

    ReplyDelete
  4. queenn

    uiks....kalu macam tu kena kabo kat bakal somi jangan pakai inai..hehehehehe
    ye kot kata yabang tu..huhuhuhu

    ReplyDelete
  5. suziey

    tu la kak..
    macam2 cara dibuatnya..hehehehe

    ReplyDelete
  6. dulu seingat amy laki xpakai inai pun..skrg je pakai 3 jari..

    sekolah skrg xtau tp masa amy dulu xleh..sapa pakai kena kikis kuku..

    ReplyDelete
  7. amy
    ye erk?? kak na pun dok sure benonya bab tu tanya...
    bab pakai ina g koloh pun dok ingat doh heh....siang la plop pa kena kikih kuku hehehehe

    ReplyDelete
  8. salam ziarah..
    moga anda ceria dan
    sihat selalu..
    satu dah booking
    jadi balance
    tinggal 3 kut?
    la la la..
    جزاك اللهُ خيراً‎

    ReplyDelete
  9. zulkbo
    salam...=)
    amboi...semua lelaki kata macam tu....
    lagi 3 kosong ye....hehehehehehe
    pandaila

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~