Jun 8, 2010

~ bongokssss ~

hanya kerana fizikal cheqna yang gebu gebas...gemuk...dia tidak ingin berkawan????malu katanya...malu nak berkawan ngan orang sihat macam cheqna ni?? perghhh...statemen..baguslah...dia ukur kejujuran keikhlasan dalam berkawan hanya melalui fizikal???boleh blah......kalu ko tak nak berkawan...cheqna tak kisah....ramai lagi insan yang berhati mulia ingin berkawan ngan cheqna.....dua2 jantina cheqna dah temui untuk spesis cam gini....ek eleh....tak pe lah kalu tak nak berkawan ngan cheqna pun...memang cheqna gemuk.. tapi ade ke cheqna mintak duit ngan ko????malas nak ngungkit....biar Allah tentukan segalanya..
ape????ingat wanita/lelaki kurus semuanya baik ke????semoga kau bertemu buku dengan ruas...
huh!!!!

14 comments:

  1. Ciss Bedebah !!
    Tunjuk saya siapa orangnya ?
    Majestret ?
    Lawyer ?
    Ahli Muzikkk ???

    Pantang Atuk nenek haku . Manusia menghina sesama manusia . Takde akal !

    Sabar yea sayang ..
    Saya percaya kesabaran awak akan terbalas dengan seseorang yang benar2 menyayangi awak .

    Meh sini akak peluk . alalalaa...

    ReplyDelete
  2. sabo2.. sape la yg bangang tu.. huhu.. sy yg gebu gebas ni akan support anda.. jgn dilayan org gtu..

    tumpang geram..

    ReplyDelete
  3. amboi...marah nampak.....
    cheqna xde la besar mane pun...ok la tu...kot2 mata dia yg menipu...

    ReplyDelete
  4. erkkk cheqna mrh sape pagi2 neh..

    aduyaiiii nk bekwn pun pilih bulu kewwww, klo sbb kurus atau gemuk jadi ukuruan utk bekwn..org camtu hatinye sgtla tak bek..so jauhi la dia...

    ReplyDelete
  5. rileks... rileks... i pun gebu gaks... hehehe... tapi tak mintak duit orang kan... :D

    ReplyDelete
  6. kak linda

    alalalala..touchingnya kak..
    peluk kuat2 neh...
    huhuhuhuhuarghhhhhh....
    x pe la kak...
    itu hak dia x mo berkawan ngan cheqna...kalu dia boleh suami yang lagi besar baru la dia tahu....

    ReplyDelete
  7. miss layaleya

    manusia ni bukan saja hati lain2.. rambut pun dah macam2 kan....
    sabo jela

    ReplyDelete
  8. ninie's

    tak de la marah..cuma kecewa dengan sikap segelintir manusia yang..ntahlah....
    janji kita happy=)

    ReplyDelete
  9. aleeya

    memang akan ku jauhi orang sebegini...
    boleh blah!!
    bekeng ni....=)

    ReplyDelete
  10. adenium

    betul n setuju....

    yang penting happy...lalalalalalala =)

    ReplyDelete
  11. maslina
    kan???berkawan pun nak memilih..hampasgas tul..

    ReplyDelete
  12. aik marah nampak..sabo..esok dapat ganti..

    ReplyDelete
  13. zeqzeq

    dok marah..geram je..
    ada orang nak ganti ke??huhuhuhu

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~