Jun 28, 2010

~ berangan tak sudah ~


salam semua
cheqna ada satu habit tau sebelum tido..tu pun kalu letak kepala kat bantal tak terus black out..hehehehe
biasa kalu cheqna tak berada di bawah paras kepenatan atau kesihatan yang tidak mengizinkan..sebelum melelapkan mata..cheqna suka berangan...walaweh.....besh woo berangan
apa yang cheqna angankan????apa lagi....mestilah bab.....bab bila cheqna banyak duit..muahhahahahaha.. wuhhuuu besh tu bila berangankan duit banyak...macam2 boleh beli...boleh beli kereta baru..rumah baru...handphone baru.....baju  baru..... kekasih baru.. eh tak tak...kekasih pun tak de...hahahahahahaha
bila berangan macam2 ni..buat cheqna senyum sorang2...besh tau bila mikirkan duit selonngok depan mata.. macam2 boleh buat..silap2 mydin mall tu cheqna beli...hahahahahaha gelak jahat....
sudahnya bila banyak sangat berangan..akhirnya tertidur...esoknya bangun menjalani kehidupan seperti biasa sambil mikirkan bilalah agaknya duit nak turun dari langit...hahahaha..x larat r nak kejar mimpi dan angan2 tu....=)
daaaaaaaaa

22 comments:

  1. heheheh..memang best berangan nih..kadang2 siap terbawa dlm mimpi..hehhehe

    ReplyDelete
  2. heheheh..memang best berangan nih..kadang2 siap terbawa dlm mimpi..hehhehe

    ReplyDelete
  3. heheheh..memang best berangan nih..kadang2 siap terbawa dlm mimpi..hehhehe

    ReplyDelete
  4. sempat berangan turrr..akak dari dulu lagi tak sempat berangan apatah lagi bermimipi..klo tido tu mmg payah nak mimpi ..dok tau napeee huhuuu

    ReplyDelete
  5. aleeya
    akak ni mesti balck out manjang nih..
    hahahahaha

    ReplyDelete
  6. salam..
    sesekali berangan memang elok
    kalau dah selalu ..parah..he he
    asalkan tak kena duit berangan la
    cheqna hu hu..moga menjadi kenyataan
    satu hari nanti..

    ReplyDelete
  7. verangan itu indah..
    verangan itu besh..
    verangan itu nikmat..verangan itu free..verangan itu syiok maaa..

    samelah kite, dolu2 mmg kuat berangan-rangan, hikhikihik..

    ReplyDelete
  8. terima kasih cheqna..sudi berkunjung keblog akak tu..
    semoga cheqna hepi selalu ye...

    ReplyDelete
  9. azrina aka jaijina

    kan??berangan memang indah kan?? hehehehehe
    beshnya kalu angan2 itu menjadi kenyataan...

    ReplyDelete
  10. ~ amy ~
    bagus..
    malam ni kita berangan lagi ye..lalalalala

    ReplyDelete
  11. mas juga tergolong dalam kuat berangan... :)

    ReplyDelete
  12. bestnye klu banyak duit kan..............

    ReplyDelete
  13. maslinamansor..memang besh kan??
    hehehehe..
    "angan angan bila mencari pasangan"
    eceh..nyanyi la plak...=)

    ReplyDelete
  14. sue PINK

    sememangnya besh kalu kita ada duit yang banyak..
    ermmm..bilalah ye.....

    ReplyDelete
  15. tapi buah berangan kalau di panggang ..sodap !

    ReplyDelete
  16. orang kata kalau kita berangan sebelum tido nanti dah tido masuk plak dalam mimpi ...huhuhu......tp xtaw la btol ke tak ...

    ReplyDelete
  17. al-lavendari
    duhai ayahanda..er..boleh ke panggil ayahanda ni??huhuhu
    apepun buah berangan memang besh...serius =)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~