Jun 8, 2010

~ anda semua mesti ada gak kan kan kan????

salam semua
semalam tak sempat nak apdet....sibuk melayan orang yang renovate umah...sempat skodeng mana2 blog yang cheqna dapat terjah je...hari ini???akanku terjah walaupun sibuk gak ngan orang renovate umah...yela..wat air la...wat kuih la...hehehehehe...lagipun hari ni tak yah g beli mozek sudah..hehehehehehehe..so...hari ni nak terjah blog je..esok dah masuk kije...
nak tanya sket....anda kenal dengan ini gambar???(sila rujuk kepada gambar di bawah ye )

ye...inilah gambar bantal busuk anak sedara cheqna yang berusia 3 tahun..untuk pengetahuan semua bantal ini tidak pernah dibasuh selama umur budak kecik itu...busuknya ya ampun....Allah sahaja yang tahu....

tengokla warna beb...huhuhuhu dah bertukar menjadi serigala jadian...hahahahaha

see...kalu nak isap babap je mesti tanya..cuk ane???menyampah..huhuhuhuhu..memang ini budak tak leh tido kalu tak de ucuknya...

nasib baik tuan hensem..hahahahahaha..papa dia nak basuh bantal tu tapi tak kasi weh... pernah dibasuh sekali...memang meraung r dak tu..mungkin hilang bau kot..skang ni nak g mana2 ucuk mesti bawak...tak boleh tak de...kalu nak tido..isap babap mesti ucuk ada bersama..kalu tak... hah siaplah mendengar nyanyian sumbang dia...
anda camana??pernah ada bantal busyuk????hehehehehe..mesti ada kan??malu lak nak ngaku???tak pun anak2 anda camana???mesti ada sesuatu yang akan menjadi kekuatan mereka kan???hehehehehe
cheqna???dolu2 ada..skang dah besar buang sudah...skang tabiat cheqna kalu tido mesti ada bantal yang tutup muka..tak tahu kenapa..
ok..share la pengalaman anda..mesti besh kan??kan??kan??
tata...

20 comments:

  1. ala..akak takde la..mmg dari kecik takde..tapi anak akak cam ade lak..sbb nak tido malam je mesti nak pelok bantal upin ipin dia hehehe

    ReplyDelete
  2. maslinamansor

    ala ye la tu...=)
    ntah2 banyak bantal busyuk nye ye..hehehehehehe

    ReplyDelete
  3. Aleeya..

    betul ke kak??mesti kalu upin ipin tak de anak akak tak leh tido kan???
    akak takpe...boleh je tido sebab ada ehem ehem...warghh larikzzzz

    ReplyDelete
  4. Hahahaha..

    warna dia dah naik kelabu asap !

    Saya pung ada gak !

    ReplyDelete
  5. tedi
    dak2 kecik mesti ada kan..
    kalu tak bantal..kain yang dipintal2...digentel2 sambil isap susu

    ReplyDelete
  6. kak linda
    cepat...show it!!!
    lalalalalala nak tengok gak kale ape jadinya...

    ReplyDelete
  7. ade...ade ...bantal peluk Sponge Bob yang menjadi idaman hati ..hihihihi

    ReplyDelete
  8. Mawar_berduri

    hehehehehe
    tunjuk sket..dah bertukar kale ke belum????hehehehehe

    ReplyDelete
  9. salam ziarah anda..
    moga sihat selalu..
    berapa banyak peta
    daa..tu yang lena tido
    tu..he he..
    جزاك اللهُ خيراً‎

    ReplyDelete
  10. kekeke..biaso lah tu ada bantal busuk...nanti dia umur 25 tahun, taulah dier malu gler ada bantal camtu busuk x penah basuh tuh, mesti dia sendiri pegi tanam bantal tuh blakang umah...ahhaha

    ReplyDelete
  11. zulkbo
    wasalam..terima kasih kerana sudi menziarah ( malu2 nih ) hehehehe sila percaya...
    tu la pasal..peta seluruh dunia ada..
    deme ade ke????lalalalalala

    ReplyDelete
  12. ashie
    cam ada pengalaman je..hahahahaha
    beng nipu r....
    dang ye gitu gok oh..lalalalalala
    lasom bokor rahsia..hahahaha

    ReplyDelete
  13. amy xdok..hihi..kalau rendam bntal ni kat sg hulu ada mati smua ikan..hehe..bygkan 3 tahun..lama tu..

    ReplyDelete
  14. amy

    tobak pun...soh2 ikan mapuh kerah cokeng kalu rendam bata tu..hahaha

    doh gane temuduga???

    ReplyDelete
  15. ninie pun xde gak.....cuma nak tido mesti nak peluk bantal...

    si niena ade.....kain pelekat papa dia.....klu dah berbau mmg kena cuci...niena tak kisah....janji kain tu dia yg punye......

    ReplyDelete
  16. ninie's

    peluk bantal erk???hehehehehehe
    ok la kalu niena kasi basuh..anak sedara cheqna jangan harap..puas pujuk pun tak jalan...sudahnya cium je la bau yang busyuk itu

    ReplyDelete
  17. hehehe..ade.. hana ada bantal bucuk..siap ada nama..MOMEK..haaahaha..cumel tak nama dia? tp dh besar skrg, momek pon dah hilang :(

    ReplyDelete
  18. hana picca
    momek??cute tu..hehehehe
    nape..momek menghilang ke mana??

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~