May 24, 2010

~ perempuan/wanita/gadis..dan leteran..apakah benar tak dapat dipisahkan?????

salam semua..

kali ni cheqna nak kongsikan sesuatu tentang cheqna...

erm...cheqna ada satu tabiat buruk...eh jap..satu ke???rasanya banyak..hahahahahaha..tapi biarlah kali ini anda semua tahu satu je ye.. kang kalu banyak kang..jatuh lak saham tuk dibuat isteri lalalalalala

ok...tapi mende ni kalu cheqna sensorang kat umah tak jadi lak....kalu ada adik..hah amik ko..memang menjadi.....

anda semua penat n rasa nak membebel tak bila balik umah tengok pinggan mangkuk dalam sink penuh???sampah tak dibuang????rumah berselerak???perghhh..cheqna memang akan hangen la...





cheqna akan buat semua keje tu..tapi memang mulut cheqna akan berbunyi lagu pelbagai irama...kalaupun cheqna tak berbunyi..sah2 cheqna akan nangis...adik2 cheqna pernah kata cheqna ni lenje aka cengeng...memang..cheqna akui....cheqna kalu tak dapat nak luahkan kemarahan cheqna..memang cheqna akan nanges jela....

penat weh..kita kat opis dah banyak mende nak dibuat...orang yang ada kat umah just duk umah je..tak wat pape...nak kata kena jaga adik kecik takde....memang just duk umah jela...tapi tak tolong kita setelkan keje umah..hadoi...memang hangen sangat2...

cheqna kadang2 terfikir gak....apalah jadinya bila cheqna dah ada suami n anak2 nanti....hari2 ke kene ngepek???? ngepek tu merujuk kepada membebel la..huhuhuhu..takut gak weh...mak cheqna pernah kata..jangan amalkan...nanti suami tak tahan..huhuhuhu...

betul ke kita..kita tu merujuk kepada kaum hawa.....kaum hawa dan membebel tak dapat dipisahkan???

daaaa...

2 comments:

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~