May 24, 2010

~ pagi2 dah dapat berita mengejutkan ~

salam semua..

pukul 7.30am....

drive untuk ke tempat kerja..
sampai kat sekolah bukit diman..nokiaku berbunyi...tengok nama kak zie fazilah..apa lak minah ni nak pepagi buta ni..takkan nak ajak bekpes kot..huhuhu...langsung tak logik..hahahahahaha
rupa2nya..
kak zie maklumkan pada cheqna bahawa hari ni kami kehilangan teman sekelas masa kat U dulu..orang jengka, pahang..
ikut kata kak zie..arwah meninggal kul 1 pagi 24 mei 2010 akibat sakit jantung..arwah sebaya ngan cheqna..27 tahun...arwah dah kahwin n ada baby sorang..baby tu baru 4,5 bulan kot... masa bersalinkan baby dia..arwah koma 2,3 hari...
masa kat U dulu..arwah ni jenis pendiam orangnya..comel..putih...tak cakap banyak..tapi kalu dia rasa ok..dia boleh jadi banyak cakap gak...cheqna tak la rapat sangat ngan dia..tapi baikla jugak as a classmate n pernah menyewa rumah berhampiran masa last sem..
erm....cheqna terfikirkan baby dia tu...kecil2 dah hilang kasih seorang ibu.....sedihnya....cheqna juga berfikir....kematian itu sememangnya pasti...bila agaknya giliran kita???sudah cukupkah amalan kita u ntuk dibawa ke sana??maut tak mengira usia..
SITI ZUBAIDAH NGAH...semoga Allah mencucuri rahmat ke atas rohmu..moga dirimu ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman...
alfatihah....

6 comments:

  1. semoga arwah tenang di sana dan semoga rohnya dicucuri rahmat.. Amin..
    Al -Fatihah...

    ReplyDelete
  2. Innalilah .. DAN Al-fatihah untuk arwah .

    Moga suami dan keluarganya serta sahabat handai tabah dan sabar menerima ujian ini .

    ReplyDelete
  3. semoga arwah tenang di sana.....kematian itu pasti.... =(

    takziah utk keluarga arwah..

    ReplyDelete
  4. sis linda

    betul tu..

    semoga orang2 yang terdekat dengan arwah akan tabah menghadapi ujian ini...

    ReplyDelete
  5. queen

    betul...kematian itu pasti tidak terlambat mahupun tercepat walau sesaat..

    alfatihah

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~