May 26, 2010

~ cheqna yang blurrr...~

salam semua
hahahahahahaha
bila diingat balik mesti nak gelak....
apala cheqna ni..
pagi2 dah buat lawak tak senonoh...uiks..tak senonoh ke????tak dela..
kisahnya begini..
tadi g pasar belakang opis ni...
tertengok ada buag mempelam/pauh..beshnya kaludapat makan colek...so apa lagi..
" mokcik...berapa ringgit sekilo ni???" cheqna bertanya
" 3 ya..( maksudnya rm3 ye kawan2 )"
" doh kalu 3kg dok leh rm10?" cheqna kembali bertanya
makcik yang menjual dah tengok cheqna semacam je...
apahal plak makcik ni tengok cheqna pelik je
" bakpenya..3kg baru RM9..dok sampai lagi RM10" makcik tu menjawab
hah amik ko..tang2 tu gak cheqna bantai gelak....
poyos cheqna ni....nak wat amal pun agak2 r...hahahahaha...
sudahnya cheqna beli 4kg dengan harga RM10...tak kisah janji dapat gak beli dengan nilaian RM10..lalalalalalala
daaaa......

10 comments:

  1. ekekekeke.

    makcik. karipap ni sebiji berapa/

    35 sen.

    oh! 3 kira singgit kan?

    'a'a

    itu baru betul

    ha ha ha ha

    ReplyDelete
  2. hahaha..

    memang kena gelak..



    kengkadang kita tak perasan kan..
    dah besa beli 3 singgit 3 kilo sepuluh hinggit... tulah tu..

    ReplyDelete
  3. lawak... mmg lawak... tak leh bayang reaksi mokcik tu...

    ReplyDelete
  4. kak rina

    tu la..
    kita kan biasa 3kg 10 hengget..
    tu yang tersyasyul tu...hahahahahaha

    ReplyDelete
  5. zul

    memang r...makcik tu terdiam n tercengang giler dengan pertanyaan cheqna...hahahahahaha

    ReplyDelete
  6. amy..
    memang banyak pun..makan colek ramai2 kat opis

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~