May 11, 2010

~ belum sempat mati ~

salam semua

tadi cheqna n wahab n iwan g setiu n besut...ada kije sket....kul 2pm lebih2..shahlan ajak g makan baru teringat yang lesen cheqna dah mati kena kebumi la ni lalalalala lesen kete dah tamat tempoh hari ni...so mintak shahlan tunjukkan pejabat pos untuk cheqna g sambung lesen tu...sampai kat pejabat pos...
"kak..sambung road tax ni" sambil cheqna hulurkan lesen lama
"eh..road tax lak..lesen la kak" cheqna membetulkan kesilapan cheqna
akak tu jawab
"tak pe dik..akak ni orang hulur je akak buatkan...akak boleh buat je" perbualan telah dialih bahasa

inilah hasilnya....hehehehehehe jadi bulan 5 tahun depan baru sambung balik...camana ngan anda semua????lesen tamat bila???ke dah tamat tapi anda2 semua tak g sambung lagi????baik check cepat!!!!!!!!!!!!

daaaaa.........

8 comments:

  1. lesen aku tamat 10 mei 2011... eh eh, tak tanya ker? bagi tau jek...kahkahkahkah

    ReplyDelete
  2. intan

    wah wah mentang2 baru dapat lesen ye....=)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. sis linda

    cepat g check kak eh..

    akak tu bukannya boleh percaya sangat rempit sana sini dengan lesen yang dahmati
    larikzzzzzzzzzzzz

    ReplyDelete
  5. zul
    takpe takpe..memang di tanya pun... hahahahaha

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~