May 1, 2010

~ 72 biji kesemuanya~

salam semua
tadi rasa macam rajin je...so cheqna pun duduk depan almari buku..n inilah hasilnya..layan k..

antara koleksi buku yang ada...

susun atur balik...


lagi....


yang ni besh.....cinta..tiada akhirnya tu adalah sambungan citer ombak rindu..


semuanya besh......suka sangat2..

tak semudah impian...sambung tak semanis impian..pahtu ada lagi rasanya sambungan citer tu...tapi laupa..kisah norjinah yang jadi orang gaji tu..suka...


bacalah...besh...



dah...habis.....=)
kakiku punya nota : tu semua koleksi sampai tahun 2007....berhenti beli jap pahtu minggu lepas baru start beli balik n skang dalam usaha untuk start balik hobi ni...

7 comments:

  1. banyaknya bukuk cheqna.

    kakak aku pun sebelum kahwin mmg pembaca novel tegar. dah ada anak2 skang, bacabuku ABC je lah

    ReplyDelete
  2. Fuh , memang banyak .

    Dulu saya pun pembaca novel yang tegar . Bila dah berkahwin, kena slow sikit sbb ada tugas lain yang menanti . huhuuu

    ReplyDelete
  3. 72 je ke??

    i...2 bijik je adala kot yg i beli sndri. tu pun kira bagus ada 2. kalo x..sebijik pun tarak tau. hahahaha.....

    ReplyDelete
  4. mas boleh join la... pengumpul buku. Tapi mas pengumpul komik... hehehe

    ReplyDelete
  5. wah byknyer novel... aku pon sker baca novel, cuma tak pernah beli.. semua clok yg akak aku nyer...

    paling suker, trilogi Nojinah tu n Andai Itu Takdirnya....

    ReplyDelete
  6. banyak seyh novel...
    bgus2 truskan membeli, mana taw nanti buley produce 1 novel plak like my friend did.. :p
    neway salam perkenalan..

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~