May 16, 2010

~ 6 tahun dah pandai melancap????? ~



salam semua..

cheqna cuti on rabu n khamis.....

jumaat petang cheqna g tido umah wani ( kat tengah lam gambar tu) sebabnya pepagi sabtu kami ada pogram kat Besut...sampai umah wani area kul 6pm...tak sabar2 ni nak tengok separuh akhir badminton..akhirnya makcik sodih..huhuhuhu

pukul 7am (150510) kami bertolak ke Besut..lagi 5 minit kul 8am sampai...makan dulu weh... percaya atau tidak seawal kul 8am kami dah makan nasi ayam...huhuhuhuhu

pas makan start pogram..ikut kata shahlan pogram ni dihadiri oleh dak2 sekolah menengah yang high risk..bebudak pompuan yang berusia 16 tahun....

erm....satu penemuan baru bila mengadakan pogram ni...ada kawan kiteorang bercerita...

dia keje ngan LPPKN..LPPKN ada wat pogram kat satu kampung ni...kat daerah kak Linda n Kak Ain stay skang....lokasi sebenar...RAHSIA....hari tu hari JUmaat...ada la satu sudut ni LPPKN letak gambar otonomi tubuh manusia tu...gambar je..bukan patung atau model sebenar.. masa waktu lelaki2 g solat jumaat..tinggal la geng2 pompuan yang jaga booth tu..tak disangka..diorang ada tengok budak pompuan lama sangat berdiri kat gamabr tu..ingatkan buat apa...amik ko...dah dibuangnya seluar sambil dia main2 ngan tuttt dia sendiri..ikut kata akak tu..dah basah dah budak tu...Ya Allah..umur 6 tahun tu.....

bila disiasat...sangat menyedihkan...malam2 tengok cd lucah bersama ayah dan juga abang.. nauzubillah....

bayangkan...6 tahun dah pandai buat perkara yang macam gitu....mintak jauh la dari kita semua mende alah ni.....nauzubillah..


cheqna..wani n kak zie....
apapun setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya yang tersendiri..wallahualam...
daaaaa...

10 comments:

  1. Biasa dengar cerita macam nie .

    Memang menyedihkan .

    Rasa nak menyumpah makbapak yang macam nie . Pandai buat anak, tapi tak pandai jaga anak !

    ReplyDelete
  2. sis linda

    tu la kak...
    macam bangang je mak bapak macam ni..
    bengong yang amat....
    nauzubillah...

    ReplyDelete
  3. Teringat pasal entry saya haritu...budak2 ibarat kain putih,kitalah yg mencorakkan mereka.

    ReplyDelete
  4. Moga dijauhkan segala bencana seumpama itu dlm keluarga kiter dan masayarakat sekeliling

    ReplyDelete
  5. Pelik la mak ayah yg macam nih...
    dia tgk ngan ayah n abang.. Mak dia mana?

    mmg sengalla...

    ReplyDelete
  6. anonymous...

    betul tu
    ibubapalah yang patut mencorakkan anak2...

    ReplyDelete
  7. zul

    amin....awak pun dah nak jadi papa kan????

    ReplyDelete
  8. aqua..
    mak tak dapat dikesan...huhuhuhuhuhu

    ReplyDelete
  9. Sedih.....
    malu lah mak ayah ajar anak macam tu ...

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~