Apr 28, 2010

~ penyakit lama datang kembali ~

salam semua
tadi g temankan dak wani g bank..jalan kaki je sebab maybank kat belakang opis je....kebetulan hari rabu adalah hari pasar minggu kat sini...tapi sebenarnya hari2 pasar minggu..yelah..isnin pasar tani..petang selasa pasar petang@malam, pagi rabu pasar minggu..petang jumaat pasar malam, pagi sabtu pasar minggu gak..jadinya hari2 la pasar minggu kat sini..lalalalalala
jadi masa bosan menunggu wani yang agak lama kat dalam maybank tu..cheqna pun kuar dari bank n g jenjalan...g kedai buku..tetiba..
warggghhhhhh
penyakit lama cheqna datang kembali...
penyakit apa???
ni haaa.....
baca novel...
lama giler tak beli novel since memula dapat keje januari 2008...
akhirnya april 2010..cheqna terpengaruh gak beli novel ni...memula niat nak beli novel yang tajuknya BIARLAH YM BERBICARA..tapi tak jumpa la plak....


so cheqna balik keje..startla baca novel yang tajuknya saat kau kata cinta....cheqna kalu dang baca novel..sila jangan kacau ok...hahahahaha..memang akan habiskan juga novel tu dalam masa tu jugak.....
tapi...jam dah menunjukkan kul 11.20pm..tak larat weh..biasa cheqna tido pas isyak....so ...tido jela....balik keje kul 330pm hari ni cheqna akan sambung lagi 50ms yang tinggal...wahhhh tipu....lebih kot dari 50ms.....hahahaha
besh gak citer ni..
ok nak kuar bekpes lu...
daaaaaaaaaa

10 comments:

  1. aku ske gok alaf 21 nye novel...lebih2 lagi novel damia hanna...best best...aku pun hengat nak start baca jugaklah minggu ni, berhabuk dah novel aku...

    ReplyDelete
  2. ashie023
    alaf21 memang dosh...
    penulis lain yang amat2 disukai adalah norhayati berahim...fauziah ashari..besh wooo
    bagus2....membaca amalan mulia wehhh

    ReplyDelete
  3. hehe i pun suka gak hobi zaman kanak2 dulu (skrg remaja kan..).

    tapi same cm dulu gak.. i pinjam kt library jek.. x kuasa nk beli.. beli lipstik lagi bagus. hahaha

    ReplyDelete
  4. salam kenal cheqna....

    akak pon suka gak baca novel.. klu tak beli pon, main tuko2 dgn kwn2... duk opis baca novel dgn blogging... bulih??? hahaha!!!

    p/s : akak da folow... nnti xchange link k...

    ReplyDelete
  5. owoh..nk kena amik maser lama kalo baca novel...huhu. Lame doish dop bace novel.

    ReplyDelete
  6. zue @ annaleeya

    kak..salam kak

    x pe..x pe..boleh je kak..hehehehe

    cheqna pun minggu ni malas yang amat....

    k kak..thanks ..

    ReplyDelete
  7. chem5007
    dok gok..kalu kene molek same sari je abih....
    beng wat kije lain r.....
    cheqna ni plop baru start

    ReplyDelete
  8. si tEDI

    silala baru kannya...hehehehe

    bila dah start balik memang susah r nak berhenti....

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~