Apr 26, 2010

~ pagi yang hangit ~

salam semua....
kul 645am...
napela yang bau hangit semacam ni...intai bawah katil kot2 kain selimut terbakar sebab malam tadi cheqna pasang ubat nyamuk...bosan nyamuk sakit dekpung...hahahha..takdelah...skang hujan so nyamuk berjoget sakan r....jadinya cheqna berniat untuk menjadi pembunuh r semalam...pembunuh nyamuk...hahahahaha gelak jahat
intai bawah katil ok je.....adoi ape lak yang bau hangit ni.....
tetiba...
alamak.....toilet....berlari cheqna menuju toilet....
hasilnya....




setelah cheqna simbah air....
puncanya...
toilet umah cheqna letriknya rosak..so api tak de r...jadinya guna lilin...hari tu cheqna dah tegur mak cheqna supaya matikan lilin lepas masuk toilet...mungkin dia lupa...hasilnya ni la...
nasib memang baik sokmo...mujur cheqna kejut awal..buatnya cheqna kejut lambat...memang naya r....
apepun bersyukur sebab semuanya baik2 saja...
moral of the story...g la beki lapu tu cheqna oiiiii
daaaaaa

14 comments:

  1. salam,

    ha nsib bek tjaga awl..
    kalo x..
    ish2..
    so cepat2 la g baiki lampu..

    ReplyDelete
  2. alamak..betul tu, kalau ada apa2 kerosakan, jangan dilengah2kan... take care :)

    ReplyDelete
  3. wsalam akudandia
    tu r...tapi bau hangit tadi memang kuat r...
    erm...petang ni balik keje nak cari la sesape yang leh tolong..huhuhu

    ReplyDelete
  4. maksu
    actually kan..dah lama sebenarnya lampu tu rosak
    takpe..pasni memang kena baiki..
    tq=)

    ReplyDelete
  5. omak aih...seb bek terbau hangit..

    (ambe hengat kan entri ni, entri panggilan hangit..ahaha)

    *samalah ambe lama gok dok masuk sini...segan wase..

    ReplyDelete
  6. ashie023
    x dop maknanya panggilan hangit..ni dokdang nak panggil doh serbu lalu ni..
    segan mende gok..meh kita sama2 dok menyegankan diri neh

    ReplyDelete
  7. syukur. tiada kebakaran besar.



    pasang ubat nyamuk yg lingkaran tu pun bahaya gak..

    ReplyDelete
  8. si tEDI

    tu la...memang semalam cheqna bako ubat nyamuk lingkaran tu..

    tak kira..pasni nak kerah je sesape tuk beki lampu tu...

    ReplyDelete
  9. maslinamansor
    nasib sentiasa baik...
    hehehe alhamdulillah...

    ReplyDelete
  10. Uik..apa yg terbakar tu? Tak nmpk pun..huuu seb baik dlm toilet. sng nak padam.

    ReplyDelete
  11. fazemy
    bingkai cermin tu kan plastik..tu la yang terbakar...tadi tengok je api yang marak terus amik air simbah....

    ReplyDelete
  12. abislah... takleh nak tengok cermin - berangan dalam bilik air . haha


    Pasni , kena hati2 tauuuu

    ReplyDelete
  13. sis linda

    tu la psal
    x leh berangan n koya2 dohla
    tq =)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~