Apr 29, 2010

~ menjawab tag ~

salam semua

buat kesekian kalinya eleh..padahal baru kali kedua lalalalala...cheqna kena jawab tag...

tag ini hadirnya dari sisnidza

ini adalah arahannya: baca baik2 ye...

1. go to your photo files..select the 8th photo folder

2. select the 8th photo in that folder

3. post that photo along with the story behind it

4. then challenge 8 blogging friends to do the same

jadinya...setelah membilang..mencari folder ke8 dan gambar ke8...

tadaaaaaaaaa


inilah gambonya.....
ok kisah disebalik gambo ini....baca baik2 ye ..lalalala
sebenarnya gambo ini disnap pada tahun 2009...dalam tempoh tarikh 17-22 jun 2009. gambo ini telah disnap semasa Kejohanan Sukan Pegawai dan Kakitangan JKMM kali ke 5 2009..yang mana Trg telah menjadi tuan rumah.

masa ini panas yang amat...kiteorang sedang menyaksikan perlawanan Sepaktakraw...menjadi penyokong Trg la....walaupun kalah.....adatla kan...
tangan yang menyelit itu tidak dapat dikenal pasti siapa ye...
oh ye..gambar ini diambil di UDM ataupun nama panjangnya Universiti Darul Iman Malaysia, Gong Badak.
gadis yang tersenget itu adalah Wani..gadis pencuci ekon ku..hahahahahahaha..tak payah mintak no tepon dia ye...dia nak tunang dah tu...hahahahaha..bajet2 macam ada yang nak ngorat wani la ni....

si baju merah masih single bertugas di Setiu...sebelah dia dah ada anak 3..sebelah tu ehem ehem...sebelah tu bakal mama....bulan 12 ni akan dapat baby setlah hampir 2 tahun mendirikan rumahtangga...

masa ni memang panas yang amat..sila saksikan perbezaan antara tanganku yang menggebugebas itu dengan mukaku...lain bukan???hehehehehe..serius memang panas tapi demi tugas..pergi jugak.....
erm...apa lagi erk......dah kot......


nak tag sape erk????sape nak wat????cheqna malas r nak tagg...tapi nak tagg gak..boleh???miahahahahahaha..


menduduki ranking first untuk ditag adalah.....daktedi
diikuti sis linda
diikuti sis ain
diikuti faz
diikuti dakshie
diikuti chem5007

dan diakhiri oleh anda2 yang membacanya..


hah!!! jangan nak ngelat ok...buat....lalalalalalala
daaaaaa

6 comments:

  1. tugasan diterima bos....

    jangan lupa belanja akak makan kfc nanti.....

    ReplyDelete
  2. hahaha..pandai noooooh cheqna tag ambe..akan dijawap setelah menggeledah files folder gambo ambe....hehehe..nantikan gambo senpai yang santunnnnnnnn

    ReplyDelete
  3. nakamura kazuki
    geledoh jangan dok geledoh...
    dok aci r pilih hok santun je.... ikut syarat ok..lalalala

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~