Apr 25, 2010

~ berkelah @sekayu ~


salam semua
petang semalam cheqna n the gang berkelah kat sekayu......besh tu....
erm...kiteorang g lewat sket sebab anak kak oya sekolah..so pas zohor kiteorang gerak....sampai kat sekayu terus cari tempat untuk bbq....cheqna bawak ayam...kak zie bawak bihun..keropok keping..sosej..lemang..wani bawak koktail ( ntah betul ntah tidak ejaan ni..cheqna main bantai je ) shahlan bawak arang..pinggan mangkuk..cawan..paling penting bekas telur ngan mancis...
kak oya lak bawak suami n anak2 je..eh tak tak...hehehehe kak oya bawak nasi goreng n sosej..
kami bakar ayam dulu.....tk main lagi air...sedang elok membuai rasa...chewahhh...hujan rintik2 turun la plak.....nasib baik masa tu ayam dah siap dibakar...kami pun simpan semua makanan masuk lam bonet kete...tunggu jap...hujan ala2 reda kami naik ke bahagian atas..kat atas ada macam taman tema gitu...
besh sangat main air....
kul 5 berhenti..sambung makan...salin2 pakaian..balik...habis makanan tau..memang lapo la...
insyaallah lain kali nak g La Hot Spring lak...ada sesape nak join????
besh..dapat lepak bersama2..release sket..dengan gelagat anak kak oya yang memang poyo la...
nanti kita g picnic lagi ye...
daaaaaa....

2 comments:

  1. uwaaaaaaaaaa.....

    dah lama tak kesini.....

    last pergi masa ada perkhemahan sekolah tahun 1995 kot.....

    mesti dah banyak berubah sekarang ni kan...

    ReplyDelete
  2. kak..memang dah banyak berubah
    mehla...ajak kak linda tu sekali kita berkelah berjemaah.....

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~