Mar 8, 2010

~ tayar yang pancit ~

salam semua
datang keje tadi dah rasa lain macam tayar belakang belah kiri...tapi wat derk je
padahal dah rasa macam tahu apa yang berlaku..
pas lunch ajak Haji lan g kedai tayar...
n then..

>


>


>


>


>


>


>


tayar bocor sebab ada paku
see..dah agak dah sebab hari sabtu cheqna memang ada pijak kayu yang penuh ngan paku ingatkan tak kena..hahahahahahahaha boleh lak fikir cenggitu
nasib baik tayar kete cheqna dok pakai tiub..hahahahahahahahahahahahahaha
nasib baik gak..yela..semalam cheqna bawak cam biasa walaupun memang rasa lain...ingatkan ebsober lagi wat hal...hehehehe
ginilah kalu pompuan..mana nak amik tahu tayar kurang angin ke...tayar botok bukan botox ok yang pasti sampai masa servis..g servis...tengok minyak tak de g isi...tengok kete kotor g car wash..kehkehkeh..ada setuju?????
erm..sekian laporan terkini dari cheqna...
penyakit rajin dah sampai..hehehehehehehehehe

8 comments:

  1. biasala kludah pompuan tu,,,pompuan jugak!!!hehe..su pun pnh terkena sekali x perasan tayar xde angin sedar2 jek bunyik mcm meletop..tgk2 tayar dah pecah!!! dah la ms tu odw nay g keje.. sabau tul..skrg dah beringt . moh kn can gitu lagik

    ReplyDelete
  2. sangat setuju,
    perempuan dengan kereta/?
    tak da chemistry sgt~haha

    ReplyDelete
  3. selalunya wanita nie bab2 penjagaan kereta pandai tapi bila berkaitan enjin... tayar.... hehehe...
    kalau mas, tggu org la baiki la...

    ReplyDelete
  4. salam cheqna..

    he sama la kita
    akak pun kerap gak kena taya boco
    ada paku daaaaaaaa

    heeeeeee
    tq singgah blog akak n komen
    xoxo

    ReplyDelete
  5. sue
    cheqna paling bimbang n takut kalau tayar pecah
    mintak jauh la weh huhuhuhuhuhu

    ReplyDelete
  6. cik lizi

    hehehehe

    habis pompuan ngan ape yang ada chemistry ni???

    jawab jangan tak jawab=)

    ReplyDelete
  7. maslina

    cheqna ni memang harapkan budak2 opisla...

    dah tak de lelaki kat umah kan..huhuhuhu

    nasib baik diorang seme baik..

    ReplyDelete
  8. bluecity

    hehehehehehe

    begheh kak...nanti2 cheqna singgah lagi

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~