Feb 20, 2010

~ kursus PAP @ISM KL ~

salam semua
hari ni cheqna kena ngemas2 beg la...cheqna kena hadiri kursus PAP atau nama panjangnya PROFESIONALLY ACCOUNTABLE PRACTISE kat Institut Sosial Malaysia Kuala Lumpur sepanjang berapa hari erk...cheqna bertolak esok 21hb kusus start on 22 sampai 25hb yang tak beshnya kelas sampai kul 7pm..mungkin sebab sampai hari khamis je kan...ye la jumaat kan cuti nasib x baik la kan...x dapat nak layan o mei n citer kat 8tv..sabo je la...huhuhuhu
kusus ni rentetan dari kursus yang cheqna hadiri 2 minggu bulan Januari hari tu...peserta kursus masih orang yang sama lah..tapi ada gak yang tak de nama..erm...kali ni cheqna g ngan xtrail dari opis cheqna coz kami ber4 sahaja...cheqna..ciksit..kak sha n kak na from PKMD Kemaman..esok mungkin kul 10am kot kami bertolak dari opis..
yang beshnya ni cheqna sah2 duk sorang..huarghhhhhhhhh dah la situ tempatnya selalu kena usik..moga2 cheqna selamatla ye...huhuhuhuhu
erm..nak sambung kemas2 barang...jumpa semua kat KL ye...cewahhhhh hehehehehe
tadaaaaa........

6 comments:

  1. maslinamansor
    boleh....meh jupe cheqna ISM meh..

    ReplyDelete
  2. nice place tuu ... tapi leh tonggek kalo ari ari menapak turun naik kat situ .. hehehe

    ReplyDelete
  3. jijahh@f.k

    memang...2 minggu hari tu cheqna kat sana perghhhhh

    pagi...naik..lepas lunch trn..pastu naik balik pastu turun... begitulah selama 2 minggu huhuhuhuhu
    tapi besh...

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~