Feb 3, 2010

~ kesilapanku keegoanmu~

besar kesilapanku besar lagi kesilapanmu
hampa yang kau rasakan hampa lagi perasaanku
kau cuba menyatakan aku membuat kesilapan
yang tak mungkin kau maafkan lagi
ku tak mungkin kau perlu disisi
besar kesalahanku besar lagi keegoanmu
berkali ku beri alasan
berkali kali kau menolaknya
kau ingin ku menyalakan diri ini bagai lilin
dan terbakar oleh perbuatanmu
suasana sepi kini menambahkan hening di dalam hatiku
mengadil sikapmu
biar dijiwamu aku telah tiada
diwaktu begini diusik kenangan silam yang bertandang
lalu ku biarkan ia menabahkan hati ini
kekasihku cukup engkau buat ku begini
luka ini usah engkau berdarahkan kembali
aku masih cinta pada mu
aku masih setia padamu
kembalilah engkau kepadaku seperti dahulu
didalam rinduku menangis
didalam kalbu ku terasa
teringatmu dikala derita yang memisahkan kita
didalam sendu ku berseru
yang terukir dalam hatiku
kekasih bukalah pintu untuk sekali ini
aku cinta kepadamu
kakiku punya nota : bukak FB kak nita kiyut aka kak nita sentap...lagu ni yang dia suka skang.. all the best kak

10 comments:

  1. bukan aku la zan..tapi aku baca FB kak nita tu...tu yg aku postkan lagu ni...

    ReplyDelete
  2. lagu siti nurhaliza kan....

    kak nita camne skang ni dik? akak rindu sangat kat dia....

    camne nak add dia kat fb...

    nak bukak blog dia dah tak dapat...huhuhu....

    ReplyDelete
  3. Salam.....
    hmmmmm...... zaman bercintan lah ya.......heheheh teringatkan Hafiz di Big Loser.....cintan kan cristaine...sampai hilang fokus.......

    ReplyDelete
  4. kak ain..

    akak add cheqna kat FB pahtu cari r kat kawan2 cheqna punya list tu...

    dia banyak sangat poblem skang

    doakan jela yang terbaik untuk dia

    ReplyDelete
  5. chekdee

    tula..

    kerana cinta leh hilang fokus..

    hafiz..hafiz..

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~