Feb 21, 2010

~ dah sampai ~

salam semua
cheqna dah selamat sampai kat ISM ni kul 4pm tadi..bertolak dari umah kul 10am...ok la perjalanan...x dela penat sangat
erm..sesampainya cheqna kat ISM ni..hujan la plak....hujan yang lebat selebatnya
yang beshnya cheqna tak de roomate...huarghhhhhhhhhhh takut la jugak..
pepun doakan moga cheqna selamat k...
dah..nak iron2 baju lak
selamat berkursus untuk cheqna sampai hari khamis ni
kelas start 830am sampai kul 7pm..lalalalala kena bersedia dari segi mental dan fizikal
ada sesape nak date ngan cheqna?????silakan..hahahahaha
tadaaaaa...

10 comments:

  1. maslinamansor

    thanks....

    ISM ye bukan IMS hehehehe

    ISM ni kat Highway Sungai Besi.. dekat ngan Perabot Dunia..

    tau ke????

    ReplyDelete
  2. ISM.

    Dekat dgn ofis saya.

    Boleh date ker? huhuhu

    ReplyDelete
  3. maslinamansor

    hehehehehe

    no hal...janji beger posperity satu...hahahahaha

    ReplyDelete
  4. ala, kita xde transport nk g dating ngan alang.. Lgpn blk keja lewat.. huhu..

    slmt berkusus alang.. kalu senang2 tu dtg le ptrajaya..

    ReplyDelete
  5. miss layaleya

    x pela..x de jodohla tu huhuhuhu

    dolu2 leh gak alang lepak putrajaya tu..tapi skang tidak lagi coz dah tak de orang nak bawak...hahahahahaha
    thanks..

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~