Jan 24, 2010

~ layan taq ~

salam semua

cheqna tetiba kena taq ngan miss nurul ni...so layankan jela...dah siapkan fail klien...rest r jap..so nila hasilnya...



sebagai bukti menulis tangan kiri ye....cheqna try sekali je..

n nila hasilnya.....


>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

x dela buruk sangat kan??kan???

so kepada sahabat2ku di alam maya..sila relakan diri anda untuk di taq ok..

~ sis linda
~ sitedi
~ idzalia
~kak ain aka mama danish sara
~ fahiya
~ mama aiman
~ ciktc
~ kak azrina0307
~ sape lagi erk.....sape2 rasa nak uji diorang punya skill..lehla...
syarat2 nya senang je

~ tulis dengan tangan kiri..kalau dah sedia kidal tu sila guna tangan kanan ok
~ ambik gambo n postkan
~ tulis sekali je ok..dilarang banyak2 kali
~ sila taq rakan2 yang lain demi memastikan yang tulisan anda semua taklah buruk berbanding ngan orang lain...
~ hahahahaha selamat mencuba

kakiku punya nota : cantik gak erk tulisan cheqna sila muntah berdarah ok

10 comments:

  1. hahaha ... dedolu masa sekolah dah penah pektis ... tapi memang buruk gilerr...

    ReplyDelete
  2. ha ha ha ha// aku kena gak ke..?

    cantiklah tu tulisan cheqna.. silap2 aku nye tulisan x leh baca!

    ReplyDelete
  3. jijah..

    ape lagi..try r...

    hehehehe bila lagi nak tunjuk skill tu..

    ReplyDelete
  4. si tedi

    ha...tak kira...kena wat gak...boleh baca ke tak leh baca ke..kena wat gak..cepat..tak sabo nak tgk ni..

    hehehehehe

    ReplyDelete
  5. zul

    tu la pasal...

    terketar2 tgnku yang mulus ini hehehehehe

    ReplyDelete
  6. not bad la...still napkkemas lagi..
    btw jemputla menjengah blog baju sue....tq
    http://stylodboutique.blogspot.com/

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~