Jan 20, 2010

~ bicara manis menghiris kalbu ~

Satu persatu teman
Ada disekelilingmu
Satu persatulah jua tinggalkan diri mu
Cumalah aku sahaja
Yang masih lagi bertahan
Memendam rasa

Bulan madu yang indah
Sudah sampai kehujungnya
Engkau pun mula berubah
Dan beralih arah
Kata-kata manis
Tiada lagi ku dengar
Hidup ku pula makin tawar

Tiap bicara manis
Bagaikan selumbar bisa
Kau tanam di jiwa
Tak terlihat oleh pandangan mata mu

Tiap bicara manis
Memujuk dan merayu ku
Tak usah berlalu
Dan merajuk bawa hati pilu

Andai sudah tiba masa
Dan tiada jodoh kita
biar kita berpisah dari merana...
kakiku punya nota : teringat kat kawan yang kat perlis...semoga dia tabah mengarungi dugaan yang Allah bagi pada dia

8 comments:

  1. Siapa kawan di perlis??
    semoga dia kuat!

    hari kita belum tentu lagi!!

    ReplyDelete
  2. jarang nk dpt member yg setia... tp mas ada.... :)

    ReplyDelete
  3. mah aih, lama jugak tak dengar lagu ni...

    ReplyDelete
  4. alahai.... tajuk dia pung dah menghiris kalbu ku ini.

    zruppp. zruppp...

    ReplyDelete
  5. si tedi

    kawan yang dikenali masa kursus induksi sebulan dulu

    betul tu..hari kita belum pasti lagi kan...

    ReplyDelete
  6. maslinamansor

    alhamdulillah..hargailah..jangan disia2kan k....

    =)

    ReplyDelete
  7. zul

    dengola time boring2..hehehehehe

    tapi awk sempat ke nak boring????

    ReplyDelete
  8. LInda

    kak...hingus dah neleh tu...sapu cepat...hahahahaha

    kepoyoan akak masih terserlah...

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~