Dec 28, 2009

~ SurVey BaRAnG2 KahWiN ~

salam semua
hari ni cheqna ngan ciktc merendek.....kami g mana?????
yes...cheqna ngan ciktc kuar menggedik bersama2...hehehehehe....x de lah...cheqna temankan ciktc untuk g survey barang2 kahwin...ciktc kan dah nak kahwin...cheqna????doakan....tahun depan insyaallah...
cheqna sampai umah ciktc dalam kul 10.30am...so kami g merendek kat kedai pengantin yang mana ada sekitar negeri penyu telur ni...banyaknya pilihan...yang nak kahwin pening..yang tukang teman dah mabuk dah...cheqna la tu


apepun...bila perut dah lapar...kita makan dulu...ciktc belanja makan KFC...thanks ye....malu nak ucap live pang diri sendiri sebab poyo hahahahahahahaha



ni kat kedai pengantin atas kedai vincci kat KFC kat Pizza kat Megalace...wakakakakaka... sepasang baju berharga RM400 -450....sekali ngan pengantin lelaki punya baju r...cantik..comel.. tetiba menggedik rasa nak kahwin...huarghhhhh...

ni bakal pengantin aka ciktc...dia dah mabuk dah..tengok banyak sangat baju yang cantik...tetiba jadi blank...tak tahu dah apa tema dia..hahahahaha...tapi serius.....bila tengok baju..pelamin dan barang2 yang berkaitan...rambang jadinya...ada satu tempat tu..dee renjis...pakej dia RM2170 lengkap r tu...tapi ciktc tak berkenan ngan baju lak...dia just berkenan ngan makeup dan juga pelamin....eh..peningla cheqna....ntah camana agaknya kalu cheqna sendiri yang nak kahwin...huhuhuhu



ni bakal pengantin gak ni.....Ya Allah...kau makbulkanlah doaku ini...cepat...sape2 yang baca aminkan...lebih berkat....thanks ye....haruslah cheqna enteprem...hehehehehehehe

kesimpulannya...kalau tak de 5k, x leh nak bergaya bagai ye...5k tu baru untuk pelamin n sesi bergambo..lum masuk yang lain lagi....hadoiii...semuanya duit...insyaallah..perkara yang baik pasti akan dipermudahkan Allah....

emm..esok masih cuti....nak wat pe erk.....

nak layan cinta balqis jap...nanti apdet lagi

tadaaaa




3 comments:

  1. waaaa....alg bila nk teman org lak nk pi survey brg kawen ni??? jom2....

    ReplyDelete
  2. faz

    anytime anywhere..just tell me ok...

    sedia berkhidmat

    hehehehe

    ReplyDelete
  3. hehehe
    a ah la..
    cantik2 baju kawennnn...
    gleeee2 gituuuu nak milihh kan:)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~