Dec 6, 2009

~ Nama JePuN ~

salam semua
Kalau yang sedang boring-boring tu tak tau nak buat apa, dalam kepala otak asyik fikir POLITIK, REFORMASI dan lapar dahaga sahaja, apa kata kita berhibur sikit dengan lawak nama jepun ni.


01. Yang pemarah - KEiJI CACIMAKI

02. Yang suka berjimat - SAYORI SUKAMURA

03. Yang bisu - KIETA TADASORA

04. Yang suka makan nasi - NANACHi KASIBANYA

05. Yang suka layan blues - APO NADIKATO

06. Yang suka belajar - ASHIKO ULANGKAJI

07. Yang kerap bikin kacau - WAKASI HURUHARA

08. Yang sangat kedekut - MATIMATI TAMOKASI

09. Yang suka sangat tidur - ICHIBAN TIDOMATI

10. Yang suka mengintai - HINTAI AKOSUKA

11. Yang tua - TARAGIGI PADANMUKA

12. Yang kena tinggal bini - SUSAHATI BINILARI

13. Yang suka merempit - SAJA CARIMATI

14. Yang Lembab - AYUMI SIPUTBABI

15. Yang suka BERSUMPAH - SAIIFOO BAUKARI
uiks.......
kakiku punya nota : saje duk simpan2 apa yang patut lam pendrive terjumpa mende alah ni..saje untuk suka2...=)


16 comments:

  1. hahaha. gelak guling2 dah ni. su suke yg sangat kedekut 2. xboleh blah betul. :D

    ReplyDelete
  2. hehheee..
    name himawari ngan sinchan pe maksud die ek?
    hehe

    ReplyDelete
  3. hahaha.. kelakar~

    suka yg Matimati Tamokasi itu.. comel je bunyi dia.. huuu~

    ReplyDelete
  4. suria

    guling molek2 ye...

    kang tersekat bawah meja lak...

    hahahahaha

    ReplyDelete
  5. kak rina..

    sape megumi????

    cheqna ke???

    huhuhuhu

    ReplyDelete
  6. porcupine

    yang tu kena tanya pada yang pakar

    hehehehehe

    cheqna baru je nak belajar

    nway thanks singgah=)

    ReplyDelete
  7. milalara

    aha kan...cumil je bunyinya...

    hehehehehe

    ReplyDelete
  8. tp kan alg, zaman saiful bukhari tu kan dh berlalu. alg kena reka nama yg top la ni laaa... hehe...

    ReplyDelete
  9. lawaks lah.. pandai plop alang ni berbahasa jepun, lepas ni bahasa korea plop des..

    ReplyDelete
  10. sapa la rekacipta lawak nie ya....

    cheqna sibuk lagi ke???

    banjir dah surut ni, bawak2 la berehat ya...

    ReplyDelete
  11. mamaaiman

    korea???

    huhuhuhu..nanti2 ye nak g bertapa jap..

    ReplyDelete
  12. miss nurul..

    nanti alang reka untuk nama faz lak erk...

    hahahahahaha gelak jahat

    ReplyDelete
  13. mama aka kak ain

    cheqna sibuk menyetelkan keje2 yang tertunggak ni..

    alhamdulillah dah siap..

    ni nak mempoyokan diri r kejap..

    hehehehe

    ReplyDelete
  14. amboi3X.....mcm2 name ade.....bagus betol...kelakar pun ye......idea sapa la ni..........

    ReplyDelete
  15. ninie's corner

    saje je tu

    mengisi masa terluang hehehehe

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~