Dec 13, 2009

~ LenJe ~

salam semua
kenapa ngan cheqna ni??
dulu tak macam ni...
skang..tengok citer sedih nanges...
like citer taubat nasuha..warkah buat ibu...
tu belum kira tengok warga2 emas yang menyapu kat tgh2 jalan time panas terik..
mak jerkah sikit nanges...
even tengok penyingkiran biggest looser pun nanges..
weh cheqna!!!!!!!!!!!!!!!!
lenje la awak ni!!!!!!!!!!!!!

kakiku punya nota : ke air mata banyak ngat lebih????

6 comments:

  1. lenje?

    uik
    bahasa apa tu

    btw,sabar ye
    pompuan mmg sensitip
    hati lembut
    cepat kuar air mata

    ^_~

    ReplyDelete
  2. si tedi

    lenje tu maca, manja yang melampau2..
    macam cheqna citer tu r..

    camana nak explain erk...

    lenje tu bahasa Trg...

    ReplyDelete
  3. cik lizi

    lenje tu merujuk kepada manja yang melampau2...

    tu la kan...dulu cheqna ni tak de la sensentap sangat...

    tapi skang tgk citer sedih pun leh leleh air mata..

    huarghhhhhhh

    ReplyDelete
  4. dulu akak pun jenis manja sesangat...

    takde kerja lain selain dari nangis....

    sejak dah kawin dan beranak pinak nie, jiwa mcm dah kental sikit...

    nangis pun part2 tertentu jer la...

    ReplyDelete
  5. kak ain

    ooo..jadinya cheqna kena kahwin r ni???

    wakakakaka

    larikzzzzzzzz

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~