Dec 2, 2009

~ gAMbO gAMbiR BaNjiR GeLomBaNG kE3 ~

Salam semua..

anda sihat hari ini???

cheqna agak kelam kabut menghadapi banjir disini ye tuan2 dan puan2...dah berbolok2 bok ni... faham ke????ekekekeke

pepun..berikut disertakan gambar2 banjir untuk hari ini..

sekian...laporan dari cheqna..ekekekekekeke







motif utama nak tunjuk jaket kami..wakakakaka



ada cantik????





laju air tu....




of coz i yang pinky...kui kui kui






nak g lagi ke tengah..tapi budak baju merah takut cheqna hanyut...hahahahaha




sesi menunjuk selipar jepun....



nak tunjuk kasut boot..tapi tak muat nak pakai weh....


bersama mengharung air

sila jeleh kepada semua yang tak pernah main banjir ok...hahahahahaha
tadaaa...






8 comments:

  1. banjir lagi ye?
    dah lama tak merasa main air banjir :)
    anyway hopefully cepat lah reda kan..

    ReplyDelete
  2. harap2 jangan la ada gelombang keempat atau kelima pasni....huhuhu...

    ReplyDelete
  3. zarin...

    yup..keadaan makin teruk..

    insyaallah..harap2nya begitulah..=)

    ReplyDelete
  4. kak ain..

    selagi tak sampai raya cina..
    selagi itulah banjir akan melanda..

    sekian..ramalan dari cheqna..=)

    ReplyDelete
  5. Na... Macam org digi je aku nampak!! Hehehe...

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~