Dec 9, 2009

~ eNtaHLaH ~


seorang ibu di kampung menceritakan kepada temannya tentang anaknya dengan penuh rasa bangga
"anak gadis saya yang masih menuntut itu tinggal di Kondo di KL"
"dia makan malam di restoren yang berbeza setiap hari, ada baju bagus2 dan banyak kekasih"
rakannya membalas..
"saya faham perasaan engkau...anak gadis saya juga seorang pelacur seperti itu...tabahlah..."

26 comments:

  1. huh... nasib2 , mesti makcik tu lari sambil nangis sebb kecewa ngan anak dier... kesian makcik tu..

    ReplyDelete
  2. yelah...semua nak bangga pasal anak..tak sedar anak itu...dot..dot..dot...

    ReplyDelete
  3. zul

    banyak sangat skang kes macam gini..

    mak ayah kat kg tak tahu apa yang dilakukan anaknya kat bandar tu..

    ReplyDelete
  4. hahahhaa... alamak..akak duk kondo kt KL ..tp hb yg belikan..heheheh :p

    ReplyDelete
  5. cHeRyNa PiReS

    tu la..

    masing2 nak bangga ngan anak..

    tapi anak plak..

    nauzubillah...

    ReplyDelete
  6. si tedi

    tu la kan..

    kodok pun tak selamba cam gitu...

    ReplyDelete
  7. huhu..adeii..kesian la kalu jenis mak yg xtau hal sbnr..bg dia dia bangga ape ank dia buat..huhu

    ReplyDelete
  8. kak suziey..

    tu la kan...

    skang ni kena check sendiri baru leh percaya..

    x main dengo2 je cakap anak ni..huhuhuhu..( banyak sangat pngalaman ngan klien sebegini )

    ReplyDelete
  9. kehidupan pelajar jauh lebih mewah dari kita yang dah kerja ni kan....

    dunia..... dunia....

    semakin sukar untuk mencari yang benar2 suci....huhuhu...

    ReplyDelete
  10. kak ain

    tu la pasal kan

    ada ketikanya yang suci pun turut terpalit dengan semua mende2 ni...

    siang plok ke hok baik...

    ReplyDelete
  11. makna nya klu tetiba mewah, mesti dapat secara xberkat... jarang2 la kte rezeki bergolek mcm tue

    ReplyDelete
  12. maslinamansor..

    itula pasal..

    tapi anak2 ni boleh je tipu mak ayah konon2 mak ayah tak tahu pape..

    kesian kan

    ReplyDelete
  13. huh??? tak syg mulut tul...hahahahah

    tp semua tu mmg mungkin le dlm zaman yg serba tk kena nie kan heheheh

    ReplyDelete
  14. erkkk....

    sian ngn Makcik tuh.
    beria dia nak nunjuk anak dia kaya bagai alih2 amik ko

    ReplyDelete
  15. sisdee

    mungkin ada kebenarannya kan??

    zaman skang semua leh jadi...

    ReplyDelete
  16. Cik Cookie

    tu la pasal

    sian makcik tu..

    langsung tak tahu anaknya camana...

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~