Dec 11, 2009

~ DuGaAn DaRi ALLaH~

salam semua
tentu ramai yang tertanya2 kenapa cheqna sedih kan??
cheqna yakin ini semua dugaan dari Allah untuk kami sekeluarga
sebenarnya..cheqna sedih..bimbang..sebab adik cheqna yang kije kat penang HILANG
sepatutnya dia berhenti keje habis bulan 11 baru ni..kami suh dia balik duk Trg sebab dia selalunya tak sihat..pulak tu susah duk jauh dari kuarga..
dia call pada 2hb kalu tak silap bagitahu akan balik 10hb ke Trg selepas semua urusan dia selesai..
tapi yang merisaukan kami..lepas pada tu kami contact dia tak dapat..dua2 nombor tak dapat..ingatkan habis bateri ke apa..
hari2 kami call tak dapat..sehinggalah semalam(10hb) tarikh yang dia kata dia akan balik..tapi langsung tak nampak batang hidungnya
try contact kawan dia..pun kawan dia tak tahu kemana dia..
nak kata kami gaduh..langsung tak...
skang abang2 kami akan ke Penang untuk cari dia...harap2 semuanya akan selamat..
kesian dekat mak..
ya allah selamatkan adik cheqna
pada semua..doakan moga tak de pape yang buruk berlaku erk...

22 comments:

  1. Semoga adik cheqna di jumpai dengan selamat.

    adik cheqna lelaki ke perempuan?
    harap2 dia ada.. tidak ke mana2

    ReplyDelete
  2. sedihnya..
    si kembar ke???

    semoga Tuhan permudahkan urusan cheqna & family..

    Be strong~

    ReplyDelete
  3. Ya Allah....beratnya dugaan cheqna dan keluarga. Sha faham kalau cheqna nak bersedih.

    Cheqna, tabahkan hati. Doa banyak2 semoga adik cheqna pulang.

    Sha tak tau nak kata apa...tp Sha pon doakan cheqna juga.

    * adik lelaki ke perempuan?

    ReplyDelete
  4. mungkin ada sbb adik cheqna buat camtu..klu dia balik nnt..tanya dia elok2 ek...

    insyaallah semua akan selesai nnt..
    Allah pilih kita tuk hadapi ujian ni kerana Allah sygkan kat kita..tabah kay!! :)

    ReplyDelete
  5. InsyaAllah berkat doa dan usaha, semua nya akan selamat

    ReplyDelete
  6. Alang, tabahkan hati.. moga2 dia selamat.. saya lupa la nama dia.. jangan susah hati.. wat solat hajat, moga-moga cepat jumpa dia!!

    be strong ya sis!!

    ReplyDelete
  7. ye ke alang?? insyallah adanya tu.. sabar ekk.. sama2 kita doa, mudah mudahan semuanya selamat. ameen.

    ReplyDelete
  8. mungkin dia ada kecik hati ngn sape2
    tapi biarlaa yg tuh.
    sekarang kita usaha cari dia.
    Mungkin akak blh guna blog nih cari dia.
    publish her pic

    ReplyDelete
  9. si TEDI

    adik cheqna pompuan..

    mudah2an macam tu la..

    ReplyDelete
  10. mislayaleya

    yup..

    hok kembar tu la..

    mudah2an selamatla..

    ReplyDelete
  11. cHeRyNa PiReS

    itulah..

    tanya mak...mak kata hati naluri dia tak la bimbang sangat..

    tapi tak tahulah..

    moga adik cheqna selamat

    thanks

    ReplyDelete
  12. sisdee

    insyaallah..kami sekeluarga macam rilek je..

    bimbang tetap bimbang

    ReplyDelete
  13. zul

    harapnya begitulah..

    moga Allah mengabulkan doa kita semua..

    thanks

    ReplyDelete
  14. maz..

    ila..

    insyaallah...

    moga dengan doa dari kalian semua dia akan ditemui

    ReplyDelete
  15. cik cookie

    setakat kali terakhir kami kol dia tak dela plak kami ni marah dia ke gaduh ngan dia ke..

    ntahlah..moga dia selamat dan akan ditemui...

    cheqna cuma takut dia accident ke..kena rompak ke...nauzubillah..

    mintak jauh la semua tu

    ReplyDelete
  16. ala..buat risau jer kan...


    berdoa pada Allah byk2 ye .. Itu dugaan dariNya..

    minta2 tiada perkara yg tak elok terjadi..

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~