Dec 25, 2009

~ CiNtA BALqiS


salam semua...

Cinta Balqis???

adakah insan sesetia HASSAN & BALQIS di dunia ini???

termenungku sendiri....


kakiku punya nota : bilakah akan ku dipertemukan dengan insan sesetia hassan????ekekeke

6 comments:

  1. Ada !

    Insyallah..
    Akak doakan yang terbaik utk awak .

    Sarjan Hassan nak tak ? haha

    ReplyDelete
  2. kadang akak rasa hassan tu mcm bodoh jer....huhuhu....

    tapiii akak still suka dan minat dia....hahahaaaa

    ReplyDelete
  3. sis linda..

    thanks kak..

    sarjan hassan???

    ermmm..sebentar ku fikirkan...

    ReplyDelete
  4. kak ain..

    aha kan...

    tapi itulah jadinya bila hati benar2 dah cinta kan..

    hurmmm...koya r kejap...

    ReplyDelete
  5. hahaha tau xpe...
    ishk2 xpham laa...
    baik benar la hai si hassan tuh..
    hheehe

    ReplyDelete
  6. porcupine..

    dah namanya cerita...hehehehe

    tu yang cheqna tanya ada ke manusia sebaik hassan dalam dunia nyata ni???

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~