Dec 5, 2009

~ BuLaN DiSemBeR ~

salam semua

cheqna skang kat opis..tugas banjir..masih ada 1 pusat pemindahan..

bosan2..cheqna jupe mende ni..saja nak kongsi...

nak percaya atau tidak terpulang...=)

rahsia kelahiran bagi bulan DISEMBER..

  • Sangat setia dan pemurah
  • bersifat patriotik
  • sangat aktif dalam permainan dan pergaulan
  • sikap kurang sabar dan tergesa2
  • bercita2 tinggi
  • suka menjadi orang yang berpengaruh dalam organisasi
  • seronok bila didampingi
  • suka bercampur dengan orang
  • suka dipuji, diberi perhatian dan belaian
  • sangat jujur, amanah dan bertolak ansur
  • tidak pandai berpura2
  • cepat marah
  • perangai yang mudah berubah2
  • tidak ego walaupun harga dirinya sangat tinggi
  • benci pada kongkongan
  • suka berlawak dan berfikiran logik

so..SELAMAT HARI LAHIR PADA YANG LAHIR PADA BULAN DISEMBER...

Kakiku punya nota : ramai yang suka wish selamat hari jadi..walhal hakikatnya kita tak tahu bila kita 'jadi'..kita cuma tahu bila kita dilahirkan, kan???

10 comments:

  1. owh..baru tau..
    betul ker? ...rasa ada sikit salah...hehe..



    hmmm..abg kRina bulan ni jugak..

    ReplyDelete
  2. kak rina..

    kalu betul pun kebetulan kot..

    ni cheqna amik dari kajian yang dilaksanakan oleh Dato' Fadzilah kamsah...

    ReplyDelete
  3. si tedi

    nanti dah sampai bulan april cheqna post erk..

    ekekekeke

    ReplyDelete
  4. adik akak pun lahir bulan nie...

    happy birthday to her..

    ReplyDelete
  5. happy birthday untuk adik akak..

    semoga panjang umur murah rezeki bahagia dunia akhirat

    ReplyDelete
  6. saya lahir bulan 1.. so takde kena mengena ngan bulan 12.. alang lahir brp hb ek? dah berkawan lama, tapi tak penah plak nak tanya besday alang biler.. apapun.. saya suka ayat pada kakiku punya nota

    ReplyDelete
  7. mamaaiman

    memangla tak de kena mengena

    nanti bulan 1 alang publishkan yang januari punya..

    alang berbintang taurus..

    memang betul kan apa yang alang tulis tu kan???

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~