Nov 28, 2009

~ TauBaT NaSuHa ~

salam semua..
masih dalam mood raya???
nak tanya sket ni..semalam ada tengok tak citer TAubat Nasuha kat TV3 kul 10pm????
first time cheqna layan citer sampai kul 12am...means sampai habis la...
kalau kita ada 'unfinished business' dalam diri...gitulah jadinya....
jadi pada teman2 semua...cepat2la setelkan unfinished business dalam diri demi kehidupan yang sejahtera..
n cheqna paling suka ayat last tu..
"kita hanya menghargai bila kita sudah kehilangannya"
tak mau jadi macam tu k..
tadaa....

10 comments:

  1. ye kan.. citer tu sedey aja... tapi lia tgk pun dah tengah2..huhu

    ReplyDelete
  2. idzalia

    memang besh r citer ni

    menyentuh hati...

    ReplyDelete
  3. PROFkusut..

    alahai..

    dah..dah jangan sedih2 okiesh..

    =)

    ReplyDelete
  4. layan juga cerita tu ;D
    mmg best n suke jugak part ending die tu.

    ReplyDelete
  5. nadnod

    tula...sedih tengok time angah tu tertikam...

    mengalir airmataku ini..

    huhuhuhu

    ReplyDelete
  6. noor afzan

    cheqna ni jenis tido awal gakz..

    tapi malam tu rasa cam nak tgk sangat citer tu...

    besh la...

    ReplyDelete
  7. =} ya selalunya begitu lah
    so kita jgn buat begitu =]

    ReplyDelete
  8. Ladykiki

    hargai ketika kita masih memiliki ok..

    thanks..=)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~