Nov 7, 2009

~BeRtUgAs SeMaLAm~

salam semua...
semalam kan..area kul 810pm..cheqna bergegas ke pejabat..almaklumlah banjir sudah melanda daerah ku...so gi la pejabat...budak2 bagi info sebanyak 203 keluarga dah pindah...hujan kan tak berhenti dari kelmarin..tapi sesampainya cheqna di pejabat memang dah tak hujan la walaupun keadaan gelap semacam memangla gelap coz malam kan ekekekeke jangan mare...
g tengok dak2 ni membungkus2..ape???ingat cheqna duk saje2 ke???oh tidak..ku turut serta dalam aktiviti mencari barang2 serta mempackingnya sambil2 makan ubi rebus..oh sangat besh makan ubi rebus sebab perut lapo...hehehehehe



antara barang yang diberi adalah...keperluan asas like beras.. gula.. minyak.. kopi.. garam.. sardin..susu..tuala..tikar..kain batik..kain pelikat..sampaikan pad pun kami bagi tau....


antara pekerja yang berdedikasi bukan mummykasi ni tgh packing kit banjir.. dalam tu ada tuala, pad, sabun,syampu, berus gigi, ubat gigi, kit kanak2 carryjunior..

kami bekerja sampai kul 12am semalam..cheqna dah ngantuk2 drive balik..dahla jalan sunyi sepi..harap maklum..daerah cheqna bukan macam kat KL..kul 12 masih segar bugar hehehehehe

apepun cheqna happy pagi ni...memang kena g opis ni..tapi cuaca yang panas sepanasnya memberikan harapan pada cheqna bahawasanya hari mesti banyak pusat pemindahan akan ditutup..=)

ok...cheqna gerak dulu..nak g opis...bye2..

tadaaaa



No comments:

Post a Comment

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~